Ocean lanceert grootste digitale scherm in Emmen

In opdracht van de gemeente Emmen heeft Ocean Outdoor sinds 2016 het scherm op het Raadhuisplein geëxploiteerd. Onlangs is de samenwerkingsovereenkomst verlengd met een upgrade. Het oude scherm is volledig vervangen door een interactief scherm, The Royal @ Emmen.

Dit scherm, met alle interactieve features, is geïnstalleerd op de gevel van het Atlas Theater en naast de entree van Wildlands. Met een oppervlak van 90 vierkante meter is dit het grootste digitale scherm in het City netwerk van Ocean.

Het scherm kreeg voor het eerst nationale aandacht in 2016 toen het officieel werd ingehuldigd door Zijne Majesteit de Koning tijdens zijn bezoek aan Emmen in het kader van Koningsdag. Nu, tijdens het meest recente bezoek van de koning aan Emmen voor Koningsdag 2024, heeft het scherm opnieuw een prominente rol gespeeld in de festiviteiten, waarmee het zijn status als een centraal kenmerk van het stadslandschap bevestigt.

Dit scherm zal dienen als een communicatieplatform voor evenementen, culturele aankondigingen en gemeentelijke informatie, waardoor het Raadhuisplein in Emmen nog meer tot leven komt met de kracht van moderne technologie.

www.oceanoutdoor.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Higuita en Ocean Labs realiseren campagne voor SINA

24-04-2025 | 14:57:12
Stichting Samen is niet alleen (SINA) vraagt met een interactieve buitenreclamecampagne aandacht voor kinderarmoede in Amsterdam.

De Beste Filmposter 2024: nominaties bekend

24-04-2025 | 09:18:00
De verkiezing benadrukt de kracht van visuele filmcommunicatie binnen Out of Home-campagnes.

Ocean Outdoor host masterclass creatief conceptdenken

18-04-2025 | 09:03:36
15 mei organiseert Ocean Outdoor Masterclass 1: Terug naar de kern van creativiteit.

Fitzroy ontwikkelt Smyle-campagne tegen plasticvervuiling

09-04-2025 | 15:24:00
Smyle is gestart met een bewustwordingscampagne die aandacht vraagt voor plasticvervuiling.

Ocean Outdoor start inschrijving Digital Creative Competition

01-04-2025 | 15:33:41
Creatieven, merken en non-profits uit Nederland, Duitsland, Scandinavië en het Verenigd Koninkrijk kunnen vanaf 1 april hun concepten indienen.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.