NS Retail kiest Eigen Fabrikaat voor retailcommunicatie

NS Retail brengt alle retailcommunicatie voor de merken KIOSK, Julia’s en de StationsHuiskamer onder bij Eigen Fabrikaat. DDB Amsterdam sluit aan voor de merkstrategie.

Jelka Hoeboer, Marketeer NS Retail: “Eigen Fabrikaat gaat NS Retail helpen bij het doorontwikkelen van de formuleproposities op het station. Inmiddels zijn we samen aan de slag gegaan en hebben we al een paar inspirerende sessies met elkaar gedaan waaruit mooie, eerste inzichten zijn gekomen. Zo willen we nóg relevanter te kunnen zijn voor onze reizigers die op zoek zijn naar gemak en vers voor onderweg.”

Karina Buitenhuis, Managing director Eigen Fabrikaat: “Het leuke en unieke aan deze winkels is dat de shoppers reizigers zijn. Dat betekent dat we vanuit onze retailexpertise én in dit geval ook vanuit een heel ander perspectief gaan kijken. Namelijk hoe we de klantreis kunnen verrijken voor al die verschillende reizigers en momenten.”

www.eigenfabrikaat.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.