NRC geeft abonnees toegang tot The New York Times

Alle NRC-abonnees krijgen onbeperkt toegang tot The New York Times. Dit stelt hen in staat hun horizon verder te verbreden. Abonnees kunnen een code aanvragen waarmee ze een jaar lang toegang krijgen tot alle content van The New York Times, inclusief News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter en The Athletic.

Patricia Veldhuis, hoofdredacteur van NRC: "De ontwikkelingen in Amerika volgen elkaar razendsnel op en dat heeft niet alleen invloed op de Verenigde Staten zelf, maar ook op de rest van de wereld. Daarom vinden wij het belangrijker dan ooit dat onze lezers optimaal geïnformeerd blijven, ook door The New York Times. De missie van NRC gaat verder dan mensen informeren over wat er gaande is in de wereld; we willen onze abonnees ook daadwerkelijk verder helpen door onze diepgravende analyses en onderzoeksjournalistiek. Deze publiceren we via onze nieuwsapp, podcasts, nieuwsbrieven en natuurlijk onze krant, waarmee we het toegankelijk maken voor al onze lezers en luisteraars. En we breiden dit verder uit door nu al onze abonnees ook toegang te geven tot alles wat The New York Times te bieden heeft."

www.nrc.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

NRC Vandaag wint voor derde jaar Dutch Podcast Award

05-11-2025 | 10:13:00
Voor het derde jaar op rij is de podcast NRC Vandaag bekroond met een Dutch Podcast Award in de categorie Dagelijkse podcast

Politieke kopstukken te gast in Haagse Zaken van NRC

24-09-2025 | 11:55:00
NRC begint met een serie wekelijkse interviews met lijsttrekkers, in de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen.

[Vacatures] NRC zoekt een Web Analyst

19-09-2025 | 09:42:00
NRC is per direct op zoek naar Web Analyst

NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis

03-09-2025 | 14:35:00
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency

[Vacatures] NRC zoekt een Freelance Architecture Journalist

06-08-2025 | 10:19:00
NRC is per direct op zoek naar Freelance Architecture Journalist


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.