NOISE sluit zich aan bij Only creative entrepreneurs

De Only creative entrepreneurs community breidt met deze toevoeging uit op het gebied van conceptontwikkeling, campagnes en digital marketing. Het team van NOISE gaat een centrale rol spelen binnen Only. NOISE blijft opereren onder hun huidige naam en vanuit hun huidige locatie. Eigenaren Ivo Hulscher en Marcel Wortel gaan naast hun rol bij NOISE een actieve rol spelen in het uitbouwen van Only creative entrepreneurs.

NOISE derde toevoeging van Only in 2023

Eerder dit jaar sloten strategiebureau Branddoctors en pr-bureau Marcommit zich al bij de groep creative entrepreneurs aan, wat NOISE de derde toevoeging in 2023 maakt. NOISE is opgericht in 2005 en bestaat inmiddels uit tachtig medewerkers. Het bureau combineert conceptuele kracht met de innovatieve en technologische skills van een digital agency. NOISE werkt met haar in-house gedragsexperts vanuit een gedragswetenschappelijke basis, waarbij de focusdomeinen gezondheid en duurzaamheid zijn. Klanten waar NOISE voor werkt zijn met name fastmovers, de overheid, maatschappelijke organisaties, retailers en sportorganisaties. Met deze stap groeit Only naar meer dan 220 creative entrepreneurs met hubs in onder andere Utrecht en Amsterdam.

Full-service digital marketing netwerk

Frans de Vries, CEO van Only creative entrepreneurs: "We zijn sinds 2022 actief aan het bouwen aan een full-service digital marketing netwerk, of zoals we het zelf liever noemen: community. Hierin komen de verschillende expertises van alle creative entrepreneurs bij elkaar en bewijzen we dat één plus één veel meer dan twee is. Het potentieel wat we samen met NOISE als community hebben, is enorm, en we hebben de ambitie om dit de komende jaren fors uit te breiden. NOISE is een super innovatieve en creatieve agency, die zich samen met hun opdrachtgevers bezighoudt met maatschappelijke uitdagingen, iets wat ook sterk in het DNA van Only zit. Door de toevoeging van NOISE zijn we nu een full-service netwerk geworden dat met creativiteit en ondernemerschap inspeelt op een snel veranderende wereld. De visie van Ivo en Marcel op de markt, het team en hun creativiteit passen perfect in de Only community."

Ivo Hulscher, co-owner NOISE: "We zijn erg blij dat we ons bij deze creatieve community gaan voegen. Het ondernemerschap dat in het DNA van NOISE zit, past heel goed bij Only. Met deze stap geven we een nieuwe impuls aan onze groei. We zijn klaar voor het volgende hoofdstuk, en de synergie met de andere bureaus gaat ons hier zeker bij helpen."

www.noise.nl

www.only.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Flowbox versterkt Europese positie met overname Dreaminfluence

04-09-2025 | 10:55:00
Met de integratie bedient Flowbox meer dan 1.000 merken in Europa en groeit het naar een jaarlijkse omzet van bijna 9 miljoen euro.

VDS Publishers neemt belang in Planet Nine Media

01-09-2025 | 06:56:00
Planet Nine Media werd opgericht in 2020 en ontwikkelde zich sindsdien tot een onafhankelijke softwarepartij met eigen ad-publishing en header bidding-technologie

Dentsu overweegt verkoop internationale tak

29-08-2025 | 17:35:00
De Japanse reclamegroep Dentsu is zich aan het oriënteren op de verkoop van de niet-Japanse activiteiten. Daarmee zou een einde komen aan de ambitie om te concurreren met de andere grote spelers als Omnicom/IPG, WPP, Publicis en Havas.

Omnicom krijgt obligatiehouders mee in overname Interpublic Group

26-08-2025 | 14:10:00
Met het aanbod kan Omnicom tot 2,95 miljard dollar aan bestaande schuld van Interpublic Group vervangen door nieuwe Omnicom senior notes en contanten.

Verkoop Kantar Media aan H.I.G. Capital is een feit

19-08-2025 | 17:40:00
De overname werd in januari 2025 aangekondigd en is met non-cash componenten waaronder earn-out en investeringen gedaan.  


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.