NOISE sluit zich aan bij Only creative entrepreneurs

De Only creative entrepreneurs community breidt met deze toevoeging uit op het gebied van conceptontwikkeling, campagnes en digital marketing. Het team van NOISE gaat een centrale rol spelen binnen Only. NOISE blijft opereren onder hun huidige naam en vanuit hun huidige locatie. Eigenaren Ivo Hulscher en Marcel Wortel gaan naast hun rol bij NOISE een actieve rol spelen in het uitbouwen van Only creative entrepreneurs.

NOISE derde toevoeging van Only in 2023

Eerder dit jaar sloten strategiebureau Branddoctors en pr-bureau Marcommit zich al bij de groep creative entrepreneurs aan, wat NOISE de derde toevoeging in 2023 maakt. NOISE is opgericht in 2005 en bestaat inmiddels uit tachtig medewerkers. Het bureau combineert conceptuele kracht met de innovatieve en technologische skills van een digital agency. NOISE werkt met haar in-house gedragsexperts vanuit een gedragswetenschappelijke basis, waarbij de focusdomeinen gezondheid en duurzaamheid zijn. Klanten waar NOISE voor werkt zijn met name fastmovers, de overheid, maatschappelijke organisaties, retailers en sportorganisaties. Met deze stap groeit Only naar meer dan 220 creative entrepreneurs met hubs in onder andere Utrecht en Amsterdam.

Full-service digital marketing netwerk

Frans de Vries, CEO van Only creative entrepreneurs: "We zijn sinds 2022 actief aan het bouwen aan een full-service digital marketing netwerk, of zoals we het zelf liever noemen: community. Hierin komen de verschillende expertises van alle creative entrepreneurs bij elkaar en bewijzen we dat één plus één veel meer dan twee is. Het potentieel wat we samen met NOISE als community hebben, is enorm, en we hebben de ambitie om dit de komende jaren fors uit te breiden. NOISE is een super innovatieve en creatieve agency, die zich samen met hun opdrachtgevers bezighoudt met maatschappelijke uitdagingen, iets wat ook sterk in het DNA van Only zit. Door de toevoeging van NOISE zijn we nu een full-service netwerk geworden dat met creativiteit en ondernemerschap inspeelt op een snel veranderende wereld. De visie van Ivo en Marcel op de markt, het team en hun creativiteit passen perfect in de Only community."

Ivo Hulscher, co-owner NOISE: "We zijn erg blij dat we ons bij deze creatieve community gaan voegen. Het ondernemerschap dat in het DNA van NOISE zit, past heel goed bij Only. Met deze stap geven we een nieuwe impuls aan onze groei. We zijn klaar voor het volgende hoofdstuk, en de synergie met de andere bureaus gaat ons hier zeker bij helpen."

www.noise.nl

www.only.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Social mediabureau Team5pm overgenomen door Samy

09-10-2025 | 09:34:00
Het social media bureau Team5pm is overgenomen door Samy. Team5pm is actief vanuit Stockholm, Kaapstad en Warschau en het Amsterdamse hoofdkantoor.

DPG Media richt Stichting Nu.nl en Stichting RTL Nieuws op

07-10-2025 | 08:08:00
DPG Media heeft op 29 september 2025 de stichting NU.nl opgericht en op 1 oktober de stichting RTL Nieuws. Deze stichtingen dienen de identiteit en continuïteit van NU.nl en RTL Nieuws te waarborgen en zijn als voorwaarde opgelegd aan DPG Media door de ACM

Kemari maakt doorstart onder leiding van Twinsense

17-09-2025 | 16:12:00
Digital marketingbureau Kemari maakt een doorstart na het faillissement. Het bedrijf wordt voortgezet door Twinsense

True Ideas neemt Johnny Wonder over

16-09-2025 | 07:21:00
De bureaus True Ideas en Johnny Wonder gaan samen verder onder de naam True Ideas

Paramount Skydance bereidt overnamebod voor op Warner Bros. Discovery

12-09-2025 | 12:18:00
Paramount Skydance zou een overnamebod voorbereiden om Warner Bros. Discovery over te nemen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.