No Mask Media lanceert podcastserie Mayana Meditations

No Mask Media brengt haar eerste productie uit: Mayana Meditations. Het onafhankelijke podcastlabel is opgericht door Manon van der Knaap-Hartig, voormalig hoofd podcasts bij BNR en projectleider podcasts bij DPG Media. Met No Mask Media richt zij zich op een volgende stap in audiocontent: betekenisvol luisteren.

De Engelstalige serie verschijnt wekelijks en biedt een rustig alternatief binnen het genre. De podcast kiest bewust voor verstilling en zintuiglijke rust, als tegenreactie op de overvloed aan meningen en zelfverbeteringsadviezen in bestaande formats. Manon van der Knaap-Hartig: "Mensen verlangen ernaar om gewoon te mogen zijn, zonder masker. Juist als alles er mag zijn, als je niets meer wegduwt, komt er iets in beweging."

Stem van Mayana centraal in serie

De stem in de podcast is van Mayana, voice-alchemist en internationaal spreker met ruim twintig jaar ervaring in bewustzijnsontwikkeling. Zij werkte wereldwijd met duizenden mensen en deelde het podium met onder anderen Deepak Chopra, Neale Donald Walsch en Masaru Emoto.

Mayana: "We zijn structureel overstimulated. De wereld staat vol van zelfverbetering, maar onder de druk van alledag ligt nog altijd iets essentieels: aanwezigheid. Deze podcast is een zachte uitnodiging om dat opnieuw te voelen."

Voor merken: ruimte voor betekenis en rust

De podcast sluit aan bij een groeiende behoefte aan intentiegedreven content. Volgens Manon van der Knaap-Hartig biedt rust in audio niet alleen verdieping voor luisteraars, maar ook kansen voor merken en mediaprofessionals. "Door rust en echtheid centraal te stellen, laten merken zien dat ze niet alleen zenden, maar ook luisteren, naar wat mensen écht nodig hebben. In een wereld vol prikkels is dat ook: rekening houden met wat het zenuwstelsel aankan."

Beschikbaar op Spotify, Apple en YouTube

Mayana Meditations start op 3 juni met vier afleveringen en is vanaf dan wekelijks te beluisteren en bekijken, iedere dinsdag via Spotify, Apple Podcasts en YouTube.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Zo bouw je een sterk digitaal merk

03-11-2025 | 08:54:00
In iedere aflevering bespreekt RGN actuele thema’s die merken helpen om relevant en herkenbaar te blijven in een veranderende markt

Whazzup?! in Media #9: Media in de verkiezingsstrijd

31-10-2025 | 08:00:00
In deze aflevering buigen René Zeedijk en Roger Verdurmen zich over de polarisatie binnen het politieke landschap en de rol van media hierin.

Zo meet je het effect van je (branded) podcast

30-10-2025 | 15:57:00
Podcasts zijn niet meer weg te denken uit het medialandschap.

Michael Coreelmont, Georgios Petropoulos: Popup Padel kan echt overal

23-10-2025 | 11:31:00
In de studio van New Business Radio sprak Peter Wybenga met Georgios Petropoulos, oprichter EEN Media Group, en Michael Coreelmont, oprichter popuppadel.nl

Campagne Het Lekkerste Stel verbindt generatie én eetmoment

23-10-2025 | 10:57:00
In de studio van New Business Radio sprak Peter Wybenga met Boaz Disselkoen en Roos Jochems


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.