
Nina Mispelblom Beyer and Hannah Sterke over TBWA\NEBOKO
[Behind The Slash] Jong duo gooit hoge ogen met Borstkanker Alfabet
Behind The Slash is een serie interviews die je een kijkje achter de schermen geeft bij TBWA\NEBOKO. In de nieuwste aflevering van Behind The Slash interviewt Bas Vlugt Nina Mispelblom Beyer en Hannah Sterke, de bedenkers van het Borstkanker Alfabet voor het Alexander Monro Ziekenhuis, dat verschillende prijzen won bij onder meer Dutch Creativity Awards en Cannes Lions.
Bekijk dit interview hier:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-campagne ING
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne Van dromen naar doelen, een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.
[Vacancy] TBWA/NEBOKO has a position for Post-production Coordinator
TBWA\NEBOKO is looking for Post-production Coordinator - Full-time \ Amsterdam
TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne voor Becel
Becel introduceert de campagne Begin je dag goed, ontwikkeld door TBWA\NEBOKO. De campagne richt zich op de eenvoudige stap om omega 3 en 6 binnen te krijgen
TBWA\NEBOKO Bureau van het Jaar bij SAN Accenten 2024
KPN ontving de titel Adverteerder van het Jaar en Kruidvat kreeg het Consistent Accent.
Creatieve motor TBWA lanceert regionale Nissan-unit
Coöperatie DELA lanceert haar nieuwe merkcampagne waarin het uitvaartbedrijf van de organisatie centraal staat.
Gepubliceerd door: Bas Vlugt