Nina Derwael ambassadrice van elektrisch automerk VOYAH

Olympisch kampioene kiest voor innovatie en duurzaamheid

Turnster Nina Derwael is ambassadrice geworden van elektrisch automerk VOYAH. In samenwerking met autodealer Ghistelinck Automotive ontving ze de sleutels van haar VOYAH Free. 

De samenwerking ligt in lijn met de visie van VOYAH Benelux. Kjeld Riegen, CEO van VOYAH Benelux: "Nina Derwael streeft in haar sportcarrière naar het hoogst haalbare, net zoals wij met VOYAH. Deze samenwerking benadrukt onze gedeelde waarden en we zijn blij dat we met een betrouwbare, duurzame en comfortabele mobiliteitsoplossing kunnen ondersteunen in haar intensieve trainings- en wedstrijdschema. Als ambassadeur brengt zij met haar sympathieke persoonlijkheid ons merkverhaal tot leven, waarbij sportiviteit, innovatie en duurzaamheid centraal staan."

Duurzaam op weg naar goud

Nina Derwael: "Ik kijk er enorm naar uit om dit nieuwe merk te ontdekken. Als turnster ben ik constant onderweg, naar trainingen, wedstrijden en afspraken. Elektrisch rijden is zalig en dankzij VOYAH kan ik volledig elektrisch rijden zonder in te boeten op comfort. Zo kan ik me volledig focussen op mijn prestaties, zonder me zorgen te maken over mijn verplaatsingen."

Ghistelinck Automotive viert dit jaar haar 75-jarig bestaan. Gunter Rekoms, Sales Director bij Ghistelinck: "Wij zagen meteen een connectie tussen het logo van VOYAH en topsporter Nina Derwael. Het logo van VOYAH straalt dezelfde elegantie uit als de herkenbare houding van een turnster die haar oefening perfect afrondt. Daarom hebben we haar auto ook uitgerust met een speciale visual met de tekst: her balance, her strength, her VOYAH."  

www.mediatic.eu

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Vier op tien werkenden presteert slechter door relatieproblemen

22-10-2025 | 12:28:03
Veertig procent van de werkende Nederlanders presteert slechter door liefdesproblemen. Onder dertigers loopt dat op tot 53 procent.

Jongeren vragen geldadvies eerder aan AI dan aan ouders

14-10-2025 | 10:43:29
Hoe ouder de jongere, hoe vaker AI: 7 procent van de 12-jarigen raadpleegt een chatbot eerder dan ouders; bij 16-jarigen is dat 14 procent.

Dennis Mensink: AI helpt, maar creativiteit blijft leidend

17-09-2025 | 14:43:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Dennis Mensink

Generative Engine Optimization vervangt traditionele SEO

11-09-2025 | 11:15:00
Traditionele Search Engine Optimization levert minder op doordat gebruikers direct antwoorden uit AI-overzichten halen en minder doorklikken naar websites

ITvitae start opleiding tot Software Engineer in Eindhoven

05-08-2025 | 08:45:30
De opleiding is speciaal ontwikkeld voor jongeren met hoogfunctionerend autisme die zijn uitgevallen in het reguliere onderwijs.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Onlyhumans laat Vlaanderen blauw kleuren voor Flitsmeister

27-10-2025 | 13:47:00
Om in Vlaanderen meer naamsbekendheid op te bouwen, werkt Flitsmeister samen met reclamebureau Onlyhumans.

DELA en Lucy lanceren campagne over vooruitdenken

27-10-2025 | 12:14:00
De campagne, ontwikkeld door bureau Lucy, draait om de boodschap Vooruitdenken, uit liefde voor hen die achterblijven.

[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Fotograaf

27-10-2025 | 08:15:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Fotograaf - Amsterdam

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.