PR-label APRIL verrijkt The Creative Family

"In een tijd waarin fake news, AI-content en een overdaad aan vluchtige ‘bronnen’ domineren, geloven wij meer dan ooit in de kracht van echte verhalen"

In het creatieve hart van Tilburg is APRIL gelanceerd: het PR-label van The Creative Family. Met deze uitbreiding rondt de onafhankelijke bureaugroep – met meer dan 50 jaar ervaring in marketing, communicatie, media en creatie – haar portfolio af.

Stefan van Hulten, eigenaar van The Creative Family: “Met de toevoeging van APRIL is The Creative Family eindelijk compleet. In een tijd waarin fake news, AI-content en een overdaad aan vluchtige ‘bronnen’ domineren, geloven wij meer dan ooit in de kracht van echte verhalen. Authentiek, menselijk en geloofwaardig. Die overtuiging dragen we al decennialang uit via onze bestaande labels. Maar we misten nog de juiste PR-vorm én de juiste persoon om die discipline duurzaam toe te voegen aan onze groep. Tot nu.”

Growing stories. Blooming brands

APRIL wordt geleid door Anoek Hagenaars, die ervaring opdeed bij toonaangevende platforms als Dutch Design Week en Ventura Projects. Met een achtergrond in media en design en een scherp gevoel voor inhoud, beeld en strategie, is zij de drijvende kracht achter APRIL.

Onder haar leiding positioneert APRIL zich als hét PR-bureau voor merken die willen opvallen met échte verhalen, oprechte verbindingen en creatieve impact. Of zoals het bureau het zelf formuleert: Growing stories. Blooming brands.

Anoek Hagenaars, directeur van APRIL: “APRIL is opgericht vanuit de overtuiging dat PR meer is dan free publicity. Het is de kunst van het bouwen aan relaties, het versterken van geloofwaardigheid en het voeden van merkbetekenis via earned media. Met een combinatie van strategie, storytelling en activatie brengen we merkboodschappen tot leven – in het hoofd én hart van het publiek.”

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Dutch PR Awards 2025 - Bjorn Rosner over Nederlandse Loterij

13-06-2025 | 11:03:00
Bjorn Rosner is woordvoerder bij Nederlandse Loterij. Hij is genomineerd voor PR Talent van het Jaar 2025

La Place en Jord Althuizen lanceren gezamenlijke menulijn

13-06-2025 | 09:24:59
De eerste stap in deze samenwerking is de introductie van de Bang Bang Chicken Burger

Dutch PR Awards 2025 - Claire Slootheer over Iconic Studios

12-06-2025 | 15:38:00
Iconic Studios doet mee aan de Dutch PR Awards 2025 en zendt in voor PR Bureau van het Jaar 2025.

TEAM LEWIS wint 8 Corporate Content Awards

12-06-2025 | 15:03:00
De vestigingen in Amsterdam en Eindhoven werden bekroond in zeven verschillende categorieën voor campagnes voor onder meer Marktplaats

Linda van den Berg naar Counter Collective

12-06-2025 | 09:29:06
Ze werkte eerder ruim twaalf jaar bij de TDA Group, waar ze verantwoordelijk was voor de marketing en communicatie

 

Gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.