PR-label APRIL verrijkt The Creative Family
"In een tijd waarin fake news, AI-content en een overdaad aan vluchtige ‘bronnen’ domineren, geloven wij meer dan ooit in de kracht van echte verhalen"
In het creatieve hart van Tilburg is APRIL gelanceerd: het PR-label van The Creative Family. Met deze uitbreiding rondt de onafhankelijke bureaugroep – met meer dan 50 jaar ervaring in marketing, communicatie, media en creatie – haar portfolio af.
Stefan van Hulten, eigenaar van The Creative Family: “Met de toevoeging van APRIL is The Creative Family eindelijk compleet. In een tijd waarin fake news, AI-content en een overdaad aan vluchtige ‘bronnen’ domineren, geloven wij meer dan ooit in de kracht van echte verhalen. Authentiek, menselijk en geloofwaardig. Die overtuiging dragen we al decennialang uit via onze bestaande labels. Maar we misten nog de juiste PR-vorm én de juiste persoon om die discipline duurzaam toe te voegen aan onze groep. Tot nu.”
Growing stories. Blooming brands
APRIL wordt geleid door Anoek Hagenaars, die ervaring opdeed bij toonaangevende platforms als Dutch Design Week en Ventura Projects. Met een achtergrond in media en design en een scherp gevoel voor inhoud, beeld en strategie, is zij de drijvende kracht achter APRIL.
Onder haar leiding positioneert APRIL zich als hét PR-bureau voor merken die willen opvallen met échte verhalen, oprechte verbindingen en creatieve impact. Of zoals het bureau het zelf formuleert: Growing stories. Blooming brands.
Anoek Hagenaars, directeur van APRIL: “APRIL is opgericht vanuit de overtuiging dat PR meer is dan free publicity. Het is de kunst van het bouwen aan relaties, het versterken van geloofwaardigheid en het voeden van merkbetekenis via earned media. Met een combinatie van strategie, storytelling en activatie brengen we merkboodschappen tot leven – in het hoofd én hart van het publiek.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Drukbedrijf: verpakkingen worden marketinginstrument
Dentsu Creative Amsterdam lanceert DC PR
Uber biedt rondrit tijdens Amsterdam Light Festival
Waarom marketingafdelingen vastlopen in digitale transformatie
Newslab wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt