Nespresso introduceert George Clooney als detective George

Nespresso laat in het nieuwe jaar merkambassadeur George Clooney terugkeren, dit keer als Detective George. In deze tv-reclame, die geïnspireerd is op het genre van mysterie en detectives, wordt hij vergezeld door Eva Longoria, Camille Cottin en Kim Go Eun

Deze film neemt kijkers mee aan boord van een luxe fictieve trein, waar een mysterie zich ontvouwt. Camille Cottin speelt de rol van een glamoureuze erfgename die een raadselachtige diefstal meldt – niet van haar diamanten of parels, maar van haar Nespresso-koffiecapsules. Detective George is ter plaatse om het mysterie te ontrafelen, terwijl hij aanwijzingen en een verdachte groep personages ontdekt, die hem naar de keuken van de trein leiden. Naarmate de spanning toeneemt, blijft de grote vraag: wie is verantwoordelijk voor de diefstal? Is het de chef, vertolkt door Eva Longoria, of de sous-chef, gespeeld door Kim Go Eun?

George Clooney: “Werken met Nespresso is altijd een plezier, en deze campagne was bijzonder leuk dankzij het geweldige script en de cast. Het was mijn eerste samenwerking met mijn oude vriendin Eva, die samen met Kim een perfect culinair duo vormde, terwijl zij me probeerde te bedriegen.”

Eva Longoria: “Ik ben vereerd om nu deel uit te maken van de Nespresso-familie. Het filmen van deze campagne was een ontzettend leuke ervaring, dankzij het luchtige en komische script en de uitstekende verstandhouding tussen ons allemaal.”

Camille Cottin: "Het was een geweldige ervaring om met hem en twee uiterst getalenteerde vrouwen te werken op een set in de iconische Cinecittà-studio’s in Rome. Ik heb enorm genoten van de samenwerking met het hele team.”

Kim Go Eun: “We hebben veel plezier gehad met het tot leven brengen van het script. Het was zeker een hoogtepunt om te proberen Detective George te bedriegen! Onze tijd op en naast de set was gevuld met lachen.”

www.nespresso.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List


Lees ook:

Mastercard zet OVPay in de spotlight tijdens Money20/20

13-06-2025 | 12:13:00
Tijdens Money20/20 in Amsterdam hebben Mastercard en de betrokken bureaus FCB Amsterdam, O2H Creative Solutions en Dentsu een campagne gelanceerd

Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s

13-06-2025 | 12:00:00
Met deze serie wil de verzekeraar jongeren bewust maken van het belang van verzekeren, op een manier die aansluit bij hun leefwereld.

Bob Koigi: Cannes International Festival of Creativity

13-06-2025 | 11:47:00
Nu het grootste evenement binnen de creatieve marketingwereld, het Cannes Lions Festival eraan komt zetten bureaus en merken hun beste beentje voor

[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director EMEA

13-06-2025 | 08:29:00
Scooperz is directly looking for Account Director EMEA - Breda

Hoog Catharijne kiest Dorst & Lesser voor TikTok-strategie

12-06-2025 | 17:26:34
Sinds januari is het bureau verantwoordelijk voor strategie, contentcreatie en communitymanagement, met nadruk op TikTok.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.