Nannick van Koningsbruggen naar Giesbers Retail

Giesbers Retail breidt het strategisch team uit met Nannick van Koningsbruggen. Zij gaat aan de slag als merkstrateeg en werkt samen met strategy director Philip van Gelder aan de positionering van merken zoals Wibra, GAMMA, DA drogist, Action en Winparts.

Met haar ervaring in branding, vormgeving en fotografie brengt Van Koningsbruggen strategisch inzicht in combinatie met creatieve uitvoering. Ze richt zich op merkstrategieën die aansluiten bij de belevingswereld van de doelgroep.

Verbinding tussen visie en vorm

Philip van Gelder, strategy director: "De merken waarvoor wij werken hebben behoefte aan een partner die weet hoe je hun merk onderscheidend positioneert, maar ook zichtbaar maakt. Daarom werken we in de strategische trajecten die we met onze klanten doorlopen altijd nauw samen met creatie. Nannick spreekt beide talen en is daarmee een unieke verbinder tussen visie en vorm én tussen merk en mens."

Van Koningsbruggen werkte eerder als brandmanager in de bureauwereld. Daar ontwikkelde ze zich in het vertellen van merkverhalen vanuit branding en visuele identiteit.

Nannick van Koningsbruggen: "Voor mij draait merkstrategie om de zoektocht naar karakter. Naar de kern van een merk dat niet roept, maar raakt. Als je branding klopt, zegt je aanwezigheid alles – en dat is precies waar het begint. Branding is een krachtig vertrekpunt voor marketing, waar we met alle teams binnen Giesbers Retail op kunnen bouwen. Ik kijk ernaar uit om samen met collega’s en klanten te werken aan merken die niet alleen krachtig staan, maar ook iets losmaken. Nieuwe energie, goeie gesprekken en strategieën met impact – let’s go!"

Groei van bureaufamilie

De komst van Van Koningsbruggen volgt op eerdere uitbreidingen binnen de bureaufamilie. Eerder dit jaar startten Carlo den Otter als creative director en Tom Teunissen als digital lead. Met deze aanstellingen wil Giesbers Retail, samen met Hippo creative studios en ENABL smart content agency, zijn positie als fullservice bureau versterken.

www.giesbersretail.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Tom Teunissen Digital Account Lead bij Giesbers Retail

13-06-2025 | 10:20:00
Met zijn komst breidt het bureau uit Arnhem de digitale expertise verder uit.

Giesbers Group stelt Philip van Gelder aan als Client Strategy Director

29-07-2024 | 12:41:00
Philip van Gelder werkt eerder als marketingmanager bij Fatboy en als Brand manager bij Leen Bakker.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.