N=5 maakt skincare-campagne voor Holland & Barrett

Holland & Barrett start deze week een campagne waarmee ze een vernieuwde kijk op huidverzorging presenteren. Met de campagne Verrijk je skincare routine met de kracht van de natuur wil het merk, in samenwerking met het Nationaal Huidfonds, inzichtelijk maken dat huidverzorging niet ingewikkeld hoeft te zijn. De basis voor een gezonde huid wordt gelegd door een gezonde levensstijl, verrijkt met essentiële skincare producten met ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Het gaat niet om hoeveel je smeert, maar wát je smeert.

Gezonde levensstijl

Bijna iedereen (90 procent) vindt een gezonde huid belangrijk, blijkt uit het onderzoek van Holland & Barrett, die voor deze campagne de handen ineen sloeg met Het Nationaal Huidfonds. Die zoektocht naar een jonge en gezonde huid is doorgeslagen in een ongezonde trend die soms zelfs negatieve gevolgen heeft voor je huid. Denk aan het stapelen van tien producten met actieve ingrediënten, of door te jong te starten met een (te) uitgebreide huidverzorgingsroutine.

De basis voor een gezonde huid wordt echter gelegd door gezonde voeding, voldoende beweging, slaap en ontspanning, gelooft Holland & Barrett. Dit wordt aangevuld door de essentiële basisstappen van reinigen, verzorgen en zonbescherming. De sleutel tot een stralende huid ligt in een bewuste routine met ingrediënten van natuurlijke oorsprongén een gezonde levensstijl. Want de huid is uniek en verdient precies wat bij haar past. Het gaat dus niet om hoeveel je smeert, maar wát je smeert.

Huidscans op locatie

Om consumenten te helpen hun huidbehoeften beter te begrijpen, biedt Holland & Barrett verschillende manieren om inzicht te krijgen in hun huidtype en verzorgingsroutine. Met diverse tools maakt de retailer huidanalyse toegankelijk. Naast een online huidtest op de website voor inzicht in je huidtype, kun je ook terecht voor een uitgebreide huidscan en consult in de Health & Happiness Studio’s in bepaalde winkels in Nederland en België. Bovendien rijdt Holland & Barrett de komende periode door het land met een speciale Skin Care-van, waarbij de huidscan aangeboden wordt op diverse locaties in Nederland, te beginnen op Utrecht Centraal op 16 mei.

www.hollandandbarrett.nl/l/campagne/skincare    

www.hollandandbarrett.nl/l/campagne/huidscan

Credits

Holland & Barrett: Christa de Wal |  Reclamebureau: N=5 |   Media: Match My Brand, Tom Baas en Marianne van Soomeren |   PR bureau: HPB | Het PR Bureau | Geluid: MassiveMusic  | Activatiebureau: Young Perfect

www.hollandandbarrett.nl

www.nis5.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

N=5 verbeeldt Auping Designed for Life

13-10-2025 | 09:55:00
Auping breidt de positionering Designed for Life uit met een campagne die de ervaring van goed slapen centraal zet.

N=5 ontwikkelt campagne Dan is er Menzis

09-10-2025 | 07:30:00
Zorgverzekeraar Menzis heeft de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis gelanceerd. De campagne wil laten zien waar mensen in het dagelijks leven met gezondheidsuitdagingen mee te maken hebben en hoe Menzis daarbij kan ondersteunen

Kraampje van Koophandel

25-09-2025 | 10:26:00
Een van de grootste uitdagingen voor KVK is het versterken van de maatschappelijke waarde van het merk.

Holland & Barrett: Denk aan je brein

22-09-2025 | 13:01:00
Hoe Holland & Barrett met free publicity als vliegwiel doorbrak in een markt waarin ze volledig outspend worden door de concurrentie

Holland & Barrett lanceert HormoonWijzer voor vrouwen+

19-09-2025 | 15:04:00
Holland & Barrett heeft de HormoonWijzer gelanceerd, een praktische gids die vrouwen+ inzicht geeft in hun cyclus


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning

30-10-2025 | 14:58:20
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.

DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider

30-10-2025 | 12:34:00
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.

Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen

30-10-2025 | 10:29:00
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.