myPOS kiest TEAM LEWIS voor zichtbaarheid in Benelux

Fintechbedrijf myPOS werkt sinds kort samen met PR- en marketingbureau TEAM LEWIS om de zichtbaarheid in de Nederlandse en Belgische media te vergroten. De samenwerking richt zich op het versterken van de positionering van myPOS als leverancier van betaaloplossingen voor het mkb.

myPOS werd opgericht in 2014 en biedt mobiele betaaloplossingen voor ondernemers die zowel fysieke als online betalingen willen accepteren. Het bedrijf richt zich op een soepele betaalervaring en eenvoudige implementatie, met als doel ondernemers te helpen hun cashflow te verbeteren en hun bedrijf efficiënt te laten groeien.

Focus op content en newsjacking

TEAM LEWIS ondersteunt myPOS met het creëren van content en het benutten van PR-kansen via onder meer newsjacking. Het Benelux-team speelt hierin een centrale rol. De samenwerking maakt deel uit van een bredere internationale aanpak, waarbij TEAM LEWIS ook actief is voor myPOS in onder andere het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Italië.

Bethiël Tekle Mariam, marketingmanager Benelux bij myPOS: "We zijn trots op onze samenwerking met TEAM LEWIS. Het is een plezier om te werken met zo’n goed geolied team dat snel en proactief ideeën en informatie met ons deelt. Ze weten goed wat er speelt in onze sector en anticiperen snel op actuele gebeurtenissen, wat ons helpt om zichtbaar en relevant te blijven. Met hun ervaring in de fintechsector en professionaliteit heb ik alle vertrouwen dat we ook in de Benelux een succesvolle samenwerking tegemoet gaan."

Internationale fintechervaring als basis

Jennifer Vogels, Head of B2B Division Nederland bij TEAM LEWIS: "myPOS is een geweldige aanvulling op ons klantenportfolio. We hebben door de jaren heen veel expertise opgebouwd in de fintechsector. We staan te popelen om die expertise nu ook voor myPOS in te zetten. Ons team kijkt ernaar uit om hun missie – bedrijven helpen betaaluitdagingen te overwinnen en te groeien – te delen met de Belgische en Nederlandse media, en hun positie in dit concurrerende landschap verder te versterken."

www.teamlewis.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Dutch PR Awards 2025 - De NOBEARS Ambitiegids

25-07-2025 | 15:58:00
Marcommit ontwikkelde de NOBEARS Ambitiegids als instrument om te laten zien dat NOBEARS de ambities van ondernemend Nederland begrijpt én kan waarmaken

Dutch PR Awards 2025 - Sophia Weavers en Marjoleine van Klaveren over Bijl PR

25-07-2025 | 15:52:00
Bijl PR doet mee aan de Dutch PR Awards 2025 en zendt in voor PR Bureau van het Jaar 2025. Aan het woord zijn Sophia Weavers en Marjoleine van Klaveren

Dutch PR Awards 2025 - Hartcheckpunten

25-07-2025 | 15:41:00
Hartstichting gaf de opdracht aan Bijl PR om een landelijke lanceringscampagne voor de Hartcheckpunten te ontwikkelen

Dutch PR Awards 2025 - Buurt AED

25-07-2025 | 15:37:00
Hartstichting gaf de opdracht aan Bijl PR om zowel landelijk als lokaal de BuurtAED-campagne breed onder de aandacht te krijgen

Dutch PR Awards 2025 - 24/7 Diabetes

25-07-2025 | 15:07:00
Dexcom Benelux gaf de opdracht aan Bijl PR om het grote publiek te informeren over hoe het is om 24/7 met diabetes te leven

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.