Mønaerk en season four lanceren Equipe
Mønaerk en season four introduceren Equipe, een nieuw label binnen hun sport contentgroep. Equipe richt zich op het ontwikkelen en beheren van personal brands voor atleten. Het label is voortgekomen uit een samenwerking tussen Teamplayers, season four en mønaerk en biedt een op maat gemaakte benadering voor sporters die hun merkstrategie willen versterken.
Individuele aanpak en begeleiding
Elke sporter die met Equipe samenwerkt, krijgt een toegewijde Creative Director die verantwoordelijk is voor de brandingstrategie en de uitvoering daarvan. Dit omvat het ontwikkelen van content, het opbouwen van een online aanwezigheid en het identificeren van strategische samenwerkingen en sponsormogelijkheden.
Brent Stevens, mede-oprichter van Equipe: "Personal branding speelt een steeds grotere rol in de sportwereld. Met Equipe willen we atleten ondersteunen bij het versterken van hun merk en het benutten van hun mogelijkheden buiten het veld."
Credits foto: Raphael Drent
Lees ook:
Joe Public wint pitch Van Geloven
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEO Consultant
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen