
Mønaerk en season four lanceren Equipe
Mønaerk en season four introduceren Equipe, een nieuw label binnen hun sport contentgroep. Equipe richt zich op het ontwikkelen en beheren van personal brands voor atleten. Het label is voortgekomen uit een samenwerking tussen Teamplayers, season four en mønaerk en biedt een op maat gemaakte benadering voor sporters die hun merkstrategie willen versterken.
Individuele aanpak en begeleiding
Elke sporter die met Equipe samenwerkt, krijgt een toegewijde Creative Director die verantwoordelijk is voor de brandingstrategie en de uitvoering daarvan. Dit omvat het ontwikkelen van content, het opbouwen van een online aanwezigheid en het identificeren van strategische samenwerkingen en sponsormogelijkheden.
Brent Stevens, mede-oprichter van Equipe: "Personal branding speelt een steeds grotere rol in de sportwereld. Met Equipe willen we atleten ondersteunen bij het versterken van hun merk en het benutten van hun mogelijkheden buiten het veld."
Credits foto: Raphael Drent
Lees ook:
LOLA MullenLowe maakt introductiefilm voor AXE-douchegel
Frieda Ulsamer de Waard: Community bepaalt succes in gaming
Publicis Groupe verhoogt verwachtingen na sterk eerste halfjaar
Buutvrij for life en Denksport ontwikkelen festivalactivatie Pinkpop
Michel van Velde: AI verandert alles voor merken bij Craftmore
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen