
Mønaerk en season four lanceren Equipe
Mønaerk en season four introduceren Equipe, een nieuw label binnen hun sport contentgroep. Equipe richt zich op het ontwikkelen en beheren van personal brands voor atleten. Het label is voortgekomen uit een samenwerking tussen Teamplayers, season four en mønaerk en biedt een op maat gemaakte benadering voor sporters die hun merkstrategie willen versterken.
Individuele aanpak en begeleiding
Elke sporter die met Equipe samenwerkt, krijgt een toegewijde Creative Director die verantwoordelijk is voor de brandingstrategie en de uitvoering daarvan. Dit omvat het ontwikkelen van content, het opbouwen van een online aanwezigheid en het identificeren van strategische samenwerkingen en sponsormogelijkheden.
Brent Stevens, mede-oprichter van Equipe: "Personal branding speelt een steeds grotere rol in de sportwereld. Met Equipe willen we atleten ondersteunen bij het versterken van hun merk en het benutten van hun mogelijkheden buiten het veld."
Credits foto: Raphael Drent
Lees ook:
[Interview] Teus Baars (NOSUCH) over Agency at Night
The Family-oprichters en Edwin Veer lanceren AI for Detail
SuperRebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk fuseren
DDA-bureaus bundelen krachten voor Agency at Night
CRUSH lanceert kinderdivisie voor foto en video
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen