mJourney lanceert whitepaper over toekomst fysieke retail

mJourney heeft de whitepaper Zet je winkel op de radar – hoe locatie de motor is voor fysieke retail gepubliceerd. Het document laat zien hoe locatie-intelligentie, data en technologie fysieke winkels een strategische rol geven in het medialandschap.

De publicatie laat zien hoe winkels zich ontwikkelen van verkooppunt naar beleving, servicepunt en merkambassadeur. Het whitepaper bevat inzichten, praktijkvoorbeelden en tactieken om winkelbezoek en merkwaarde te versterken.

Inhoud en cases

In het whitepaper komen onder meer de volgende onderwerpen aan bod:

  • Location Based Advertising: hoe hyperlokale campagnes footfall, merkbeleving en conversie vergroten.

  • De rol van fysieke winkels: van verkooppunt naar community-hub.

  • Toekomstvisie Rabobank 2045 met vijf transitiepaden voor retail.

  • Praktijkcases van ElectronicPartner, Gamma, Makro en Woonmall Alexandrium.

  • KPI’s zoals footfall uplift, Store Visit Rate en ROAS op winkelniveau.

  • Tien learnings en acht innovaties die de winkelvloer de komende vijf jaar beïnvloeden.

Auke Boersma, Chief Commercial Officer bij mJourney: "Locatie is anno 2025 de motor voor retailmarketing. Niet het kanaal, maar de relevantie van het moment bepaalt waarin fysieke winkels verschil maken."

Voor wie?

De whitepaper is bedoeld voor retailers, franchiseformules, merken en citymarketeers die hun fysieke aanwezigheid willen versterken met datagedreven en schaalbare oplossingen. Je downloadt hem hier.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Vijf trends die de toekomst van retail in Nederland bepalen

23-10-2025 | 17:50:00
Uit het Retail Buying Study 2025 van IPG Mediabrands blijkt dat consumenten kritischer, pragmatischer en technologiegedrevener winkelen dan ooit.

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

Screenforce: Supermarkten riskeren stormachtig kerstseizoen

21-10-2025 | 09:50:00
Consumenten zoeken in december naar voordeel en beleving, maar willen niet meer betalen.

Onderzoek Channel Factory: kerstinkopen schuiven op

21-10-2025 | 08:43:34
Uit onderzoek van technologie- en dataplatform Channel Factory blijkt dat steeds meer consumenten hun cadeaus al aanschaffen tijdens Black Friday.

Jumbo Retail Media sluit aan bij dataplatform Cäsar

20-10-2025 | 09:48:00
Daarmee is het volledige netwerk van Jumbo Retail Media vanaf nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.