Milieu Centraal en Roorda introduceren de keurmerkwijzer

Om de verdwaalde consumenten een handje te helpen ontwikkelde Milieu Centraal De Keurmerkenwijzer. Deze tool geeft informatie over zo’n 300 keurmerken en logo’s die iets zeggen over milieu, dierenwelzijn, sociale (arbeids)omstandigheden – of een combinatie van deze aspecten. Zo kunnen consumenten zelf bepalen welke keurmerken het beste aansluiten bij hun eigen waarden en voorkeuren. Om consumenten naar De Keurmerkenwijzer te leiden ontwikkelde Roorda/Tabula Rasa een campagne met in hoofdrol een ware keurmerken fetisjist.

Joeri Jansen, creative director Roorda: "Niet iedereen is net zo gek op keurmerken als onze hoofdpersoon. De wildgroei aan keurmerken wordt gelukkig een stuk overzichtelijker als je de keurmerken kent en herkent die voor jou belangrijk zijn. Op keurmerkenwijzer.nl ontdek je welke keurmerken dat zijn."

www.roorda.nl

www.milieucentraal.nl

Credits:

Milieu Centraal: Karin Aalberts, Paulien van der Geest | Bureau: Roorda - Tabula Rasa | Account: Aukje van Nuland, Anne van der Meulen | Strategie: Liz Bosman | Creatie: Eva Koffeman, Willemijn Besteman, Joeri Jansen | Regie: Joeri Jansen | Camera en edit: Robin Engbrenghof (Refilm) | Muziek search en sound design: Feike de Wit (Soundcircus) | Grading: Bram Baas (The Compound) | Online en design: Jorn Slotboom  

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Hans Bauman: Gouden Esprix bekroont 25 jaar Bob

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Hans Bauman over het winnen van een Gouden Esprix met de Bob-campagne, die dit jaar 25 jaar bestaat.

Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Joeri Jansen over de gedragswetenschappelijke basis van het werk bij Roorda

Roorda ontwikkelt campagne Patiëntenfederatie Nederland

04-06-2025 | 00:00:00
Patiëntenfederatie Nederland lanceert maandag 2 juni een landelijke campagne om Nederlanders bewust te maken van de mogelijkheden van digitale zorg.

Roorda en SteamTalmark maken campagne voor UWV

02-06-2025 | 15:00:00
UWV is gestart met een landelijke employer branding-campagne die de maatschappelijke waarde van het werk bij de organisatie centraal stelt.

TBWA, Roorda, Dentsu, Joe Public winnen Goud bij Esprix 2025

16-05-2025 | 07:21:00
147 marketeers, strategen, producers en creatieven kwamen 15 mei bij elkaar voor de uitreiking van de Esprix Awards in het STRAAT Museum.

 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.