Mike Demelinne: We zetten onze deuren open voor jong talent

[Interview] Managing Director Clubgeist over verbinding, comedy en groei tijdens Agency at Night

Marketing Report is op 16 mei in Rotterdam voor Agency at Night. 51 bureaus openen die avond hun deuren voor jong talent en anderen geïnteresseerden. Voorafgaand aan het event vragen wij een aantal bureaus naar hun deelname aan Agency at Night. We spreken dit keer met Mike Demelinne, Managing Director en partner bij Clubgeist.

Kun jij Clubgeist introduceren?

Wij zijn Clubgeist, een jong, groeiend reclamebureau. We bedenken en maken marketing-, corporate- en arbeidsmarktcampagnes. In alle gevallen verdiepen we ons grondig in de klanten waarvoor we werken, omdat we geloven dat het unieke onderscheid in hun cultuur besloten ligt. We hebben zelfs een term voor dat geloof: we noemen het Branding by Culture. We zijn dus niet van even snel een dingetje maken en weer weg. We hebben wat je noemt een open cultuur, zonder bureaupolitiek of hiërarchisch gedoe. En we zitten in een prachtige ruimte op de vijfde verdieping van Het Industriegebouw, met terrassen op de ochtend- en avondzon.

Waarom doen jullie mee met Agency at Night?

Agency at Night is een prachtige gelegenheid om de groeiende en bloeiende Rotterdamse creatieve sector eens goed in de spotlights te zetten. Daar zijn we graag onderdeel van. Jong talent, collega-bureaus, vrienden uit de sector, (potentiële) klanten, vorig jaar hadden we ze allemaal over de vloer. Dat leverde ons veel op, op alle vlakken. Dus, dit jaar weer!

Hoe ziet jullie Agency at Night programma eruit?

We hebben vorig jaar gemerkt dat bij ons eigen vooral de goede gesprekken met een borrel erbij goed werkten. Daar zetten we nu dan ook weer op in. Maar we vonden ook dat we onze special guest van vorig jaar, John de Wolf, minimaal moesten evenaren. Daarom hebben we dit jaar ons bureau omgebouwd tot een heuse comedy club. We hebben vier comedians van Club Haug die vrijdag allemaal twee keer een stand-up doen. Uiteraard met een link naar onze business en clubgeist.

Wat voor soort jong talent zoeken jullie?

Heel breed, van creatie tot account en strategie. Zowel conceptueel als in executie. Mensen met een brede interesse die net zo leergierig en ambitieus zijn als wij.

Wat is het laatste nieuws?

We zoeken nog volop stagiairs voor na de zomervakantie!

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Susanne Volder: Rotterdam heeft creatief talent genoeg

16-05-2025 | 08:48:01
[Interview] Managing Director van Friends for Brands over maatschappelijke impact met creativiteit tijdens Agency at Night

Pim van Helten: Wij mixen AI en creativiteit live on stage

13-05-2025 | 10:47:00
[Interview] CEO van DPDK over het verbinden van makers en denkers tijdens Agency at Night

Vivian Kowalski: We laten zien dat creativiteit niet stopt bij Amsterdam

12-05-2025 | 17:03:00
[Interview] Creative Director Somention over Agency at Night Rotterdam

Lisa Winkel: Wij zetten creatief Rotterdam op de kaart

12-05-2025 | 11:39:00
[Interview] Associate Creative Director bij ARA over Agency at Night Rotterdam

Ramin Bahari: Ideeën stoppen niet na kantoortijd

10-05-2025 | 06:42:00
Benieuwd hoe de volgende generatie tegen ons werk aankijkt


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.