
Metrion lanceert eenvoudige koppeling voor e-commercepixels
Metrion introduceert een kant-en-klare koppeling waarmee kmo’s en agencies meetpixels eenvoudig kunnen implementeren zonder technische kennis. De oplossing is bedoeld om het gebruik van Google Tag Manager overbodig te maken en stelt marketeers in staat binnen enkele minuten live te zijn zonder verlies van conversiedata.
De koppeling werkt met populaire e-commerceplatforms zoals Magento, WooCommerce, Shopify en Shopware. Daarmee wordt toegang geboden tot een datalaag die eerder werd ingezet bij transacties met een gezamenlijke waarde van 3,5 miljard euro. De oplossing is nu beschikbaar als plug-and-play variant voor kleinere bedrijven.
Directe datastroom zonder verlies
Mark Ebergen, Head of Data bij Metrion: “Algoritmes presteren pas echt als je controle hebt over de datastroom, kwaliteit en attributie-opties, Metrion heeft dit out of the box. Onze koppeling levert die data direct aan advertentieplatformen, zonder de lange, kwetsbare keten van traditionele tagmanagers.”
Conversiemeting tot dertig procent nauwkeuriger
Metrion meldt dat klanten tot dertig procent meer transacties registreren doordat conversies beter worden vastgelegd. Deze nauwkeurigere meting maakt betere optimalisatie van campagnes mogelijk en vergroot het inzicht in rendement.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Peter van Wijnaerde: Een like is geen connectie
[Vacatures] Springbok zoekt een Digital Designer
Peter van Wijnaerde: Van Retail therapy naar Retail rage
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
Job alarm! Springbok zoekt tal van nieuwe medewerkers
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers