
Mercur-jury kijkt uit naar Innovaties en Partnerships
Een Mercur jury, onder aanvoering van Maiko Valentijn (GroupM), buigt zich over twee bijzondere categorieën: Innovatie van het Jaar en Partnership van het Jaar. Een van de meest verrassende categorieën is zeker de Mercur Partnership van het Jaar. Succesvolle commerciële samenwerkingen tussen een magazine mediamerk en andere retail merken komen hiervoor in aanmerking. Denk hierbij aan branded content, specials, events en acties. Creativiteit, kwaliteit, originaliteit en natuurlijk de behaalde resultaten voor de beide partijen tellen mee bij de beoordeling.
Sterke ideeën
Hoe vergroot je het bereik en de invloed van je magazinemerk onder de bestaande of een nieuwe doelgroep? Uiteraard met innovaties. De jury kijkt uit naar creatieve en succesvolle inzendingen. Voor de categorie Mercur Innovatie van het Jaar kan dat van alles zijn: lanceringen, nieuwe producten, innovatief gebruik van data, nieuwe verdienmodellen of een strategisch, duurzaam idee voor de lange termijn.
Zend in op mercurs.nl, de deadline is donderdag 5 september aan staande.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Jubileumfilm Human First, Human Last wint Gouden Reiger
Hearst Netherlands wint zilveren MERCUR met Harper’s Bazaar
Mercurs: Voetbal International wint goud als Mercur Magazine Mediamerk van het Jaar
Dit zijn de genomineerden voor de Mercurs 2024
Twee jury's Mercurs 2024
Gepubliceerd door: Daan Dekkers