Mercur-jury kijkt uit naar Innovaties en Partnerships
Een Mercur jury, onder aanvoering van Maiko Valentijn (GroupM), buigt zich over twee bijzondere categorieën: Innovatie van het Jaar en Partnership van het Jaar. Een van de meest verrassende categorieën is zeker de Mercur Partnership van het Jaar. Succesvolle commerciële samenwerkingen tussen een magazine mediamerk en andere retail merken komen hiervoor in aanmerking. Denk hierbij aan branded content, specials, events en acties. Creativiteit, kwaliteit, originaliteit en natuurlijk de behaalde resultaten voor de beide partijen tellen mee bij de beoordeling.
Sterke ideeën
Hoe vergroot je het bereik en de invloed van je magazinemerk onder de bestaande of een nieuwe doelgroep? Uiteraard met innovaties. De jury kijkt uit naar creatieve en succesvolle inzendingen. Voor de categorie Mercur Innovatie van het Jaar kan dat van alles zijn: lanceringen, nieuwe producten, innovatief gebruik van data, nieuwe verdienmodellen of een strategisch, duurzaam idee voor de lange termijn.
Zend in op mercurs.nl, de deadline is donderdag 5 september aan staande.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025
MMA en Bakkie Media lanceren podcastreeks over De Mercurs
Achttien kanshebbers op vakprijzen tijdens Mercurs 2025
Nicola Tillin: Creativiteit werkt pas met bewijs
Inschrijving Mercurs 2025 magazine mediabranche van start
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers