Megawatt maakt verrassings-carnavalskraker voor Mexicano®
Carnaval, snacks en muziek horen bij elkaar. Maar een echte carnavalskraker over de Mexicano® ontbrak nog. Tot nu. Het Brabantse 360°-activatiebureau Megawatt maakte een feestnummer voor hun klant.
Mexicano® heeft alles in zich om een cultstatus binnen carnaval te claimen, volgens Megawatt. “Daarom wilden we een nummer maken dat iedereen moeiteloos mee kan zingen. Niet te commercieel, maar vooral héél erg leuk. Vandaar de titel Soms Mini, Soms XXL. Een vette knipoog naar de vele verschillende formaten.”
Anneloes Dekkers, Brand Marketeer bij Goodlife Foods/Mexicano®: “Ik ben mega verrast met zo’n heerlijke hit! Een enorme eer en supercool dat ze dit voor ons hebben gedaan.”
Credits:
Concept en tekst: Myron Berger | Lead zang: Bo Verbiest | Achtergrondzang: Myron Berger, Pieter Claessens | Figuranten: Gonnie, Manon, Sebastian, Ries, Lynn, Doyke | Video & montage: Niels Spierings | Met dank aan Chris & Lucie van Cafetaria de Willem
ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam
Megawatt begeleidt entree ESN op Nederlandse markt
HappyLife en Megawatt lanceren essence-campagne
Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken
[Vacatures] Megawatt zoekt een Promoter
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw
Jurgen Retra: Een klein gebaar zegt meer dan duizend woorden
Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon
DPG Media integreert Brand Metrics-technologie in Ad Manager
Onlyhumans laat Vlaanderen blauw kleuren voor Flitsmeister
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien