Megawatt maakt verrassings-carnavalskraker voor Mexicano®

Carnaval, snacks en muziek horen bij elkaar. Maar een echte carnavalskraker over de Mexicano® ontbrak nog. Tot nu. Het Brabantse 360°-activatiebureau Megawatt maakte een feestnummer voor hun klant. 
Mexicano® heeft alles in zich om een cultstatus binnen carnaval te claimen, volgens Megawatt. “Daarom wilden we een nummer maken dat iedereen moeiteloos mee kan zingen. Niet te commercieel, maar vooral héél erg leuk. Vandaar de titel Soms Mini, Soms XXL. Een vette knipoog naar de vele verschillende formaten.”

Anneloes Dekkers, Brand Marketeer bij Goodlife Foods/Mexicano®: “Ik ben mega verrast met zo’n heerlijke hit! Een enorme eer en supercool dat ze dit voor ons hebben gedaan.”

Credits:
Concept en tekst: Myron Berger | Lead zang: Bo Verbiest | Achtergrondzang: Myron Berger, Pieter Claessens | Figuranten: Gonnie, Manon, Sebastian, Ries, Lynn, Doyke | Video & montage: Niels Spierings | Met dank aan Chris & Lucie van Cafetaria de Willem

www.megawatt.agency.nl

Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken

12-08-2025 | 09:19:05
De strategie van Megawatt richt zich op het herontdekken van de authentieke Nederlandse bierbeleving, geïnspireerd op het klassieke brouwerijcafé.

[Vacatures] Megawatt zoekt een Promoter

23-07-2025 | 12:39:00
Megawatt is per direct op zoek naar Promoter - (Eindhoven)

[Vacatures] Megawatt zoekt een (Senior) Concept Creative

09-07-2025 | 11:47:00
Megawatt is per direct op zoek naar (Senior) Concept Creative - Eindhoven (32 - 40 uur)

Total Design herpositioneert Nierstichting

16-06-2025 | 15:22:40
De Nierstichting lanceert een campagne rond nierdonatie bij leven en presenteert tegelijkertijd een aangepaste merkidentiteit.

Megawatt breidt uit met Stefan Leendertse en Bas den Bode

16-06-2025 | 10:27:19
De uitbreiding is ook het gevolg van de ambitie om blijvend te investeren in bestaande samenwerkingen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne

28-08-2025 | 09:02:00
Hiermee richt het bedrijf zich op gezinnen en studenten die na de zomer weer beginnen aan een nieuw school- en studiejaar.

Schwarzenegger en Moeller samen in Parkside-campagne

28-08-2025 | 09:00:00
Arnold Schwarzenegger en Ralf Moeller zijn binnenkort samen te zien in een nieuwe campagne van doe-het-zelfmerk Parkside.

Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL

27-08-2025 | 17:26:56
Tijdens de SAIL-in van SAIL Amsterdam 2025 werden bezoekers verrast met een opvallende campagne van Werkenindehaven.amsterdam.

Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland

27-08-2025 | 09:33:00
Na eerdere campagnes in Nederland en België werkt Natwerk nu ook voor BiFi in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.

GoSpooky en Etos koppelen Insta-mijlpaal aan luierdonatie

27-08-2025 | 08:55:46
Modellen bepakt met Philips Airfryer-rugzakken verrassen foodies in de wachtrijen voor eetgelegenheden met vers bereide snacks uit de airfryer
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.