Megawatt breidt uit met Stefan Leendertse en Bas den Bode

360-graden activatiebureau Megawatt heeft het creatieve team versterkt met Stefan Leendertse en Bas den Bode. De uitbreiding is niet alleen het gevolg van gewonnen pitches en nieuwe klanten, maar ook van de ambitie om blijvend te investeren in bestaande samenwerkingen.

Versterking creatief hart

Stefan Leendertse werkte eerder als freelancer en voor bureaus als Duval Guillaume, N=5 en TBWA. Bij Megawatt vond hij een bureau dat zijn visie op werk en persoonlijke ontwikkeling deelt. Stefan Leendertse: "Ontzettend verhelderend en, als je naar onderzoeken kijkt, ook nog verdomd effectief."

Bas den Bode is onder meer bekend als oprichter en beheerder van het Instagram-account watikmisindesupermarkt. Daarnaast werkte hij bij bureaus als N=5, Roorda en FCB. Bas den Bode: "Het was echt een hit the ground running, maar dan wel op een goede manier. Laten we er een hit the ground jogging van maken."

Full service uitvoering centraal

Beide creatives kozen bewust voor Megawatt vanwege de activatiebasis en de vrijheid om middelenvrij te werken aan een groot idee dat PR-waarde oplevert. Volgens hen onderscheidt Megawatt zich door de combinatie van creatie en een sterke uitvoering van producties.

www.megawatt.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Charley Peereboom Business Lead bij Happy Horizon

06-11-2025 | 09:00:00
Charley Peereboom is gestart als Business Lead Commercie Brand, Content & PR bij Happy Horizon.

ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam

02-10-2025 | 15:44:00
De poging maakt deel uit van de campagne Push Forward en brengt honderd sporters samen voor een gezamenlijke fysieke en mentale uitdaging.

Megawatt begeleidt entree ESN op Nederlandse markt

26-09-2025 | 08:37:00
Megawatt ontwikkelde de activatie en begeleidt de volledige introductie, inclusief de opening van de eerste fysieke ESN Store op Rotterdam Centraal.

HappyLife en Megawatt lanceren essence-campagne

02-09-2025 | 14:53:55
Met een roze caravan en de slogan Make beauty fun trekt essence langs festivals en winkelcentra om bezoekers kennis te laten maken met de producten.

Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken

12-08-2025 | 09:19:05
De strategie van Megawatt richt zich op het herontdekken van de authentieke Nederlandse bierbeleving, geïnspireerd op het klassieke brouwerijcafé.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.