Megawatt breidt uit met Stefan Leendertse en Bas den Bode
360-graden activatiebureau Megawatt heeft het creatieve team versterkt met Stefan Leendertse en Bas den Bode. De uitbreiding is niet alleen het gevolg van gewonnen pitches en nieuwe klanten, maar ook van de ambitie om blijvend te investeren in bestaande samenwerkingen.
Versterking creatief hart
Stefan Leendertse werkte eerder als freelancer en voor bureaus als Duval Guillaume, N=5 en TBWA. Bij Megawatt vond hij een bureau dat zijn visie op werk en persoonlijke ontwikkeling deelt. Stefan Leendertse: "Ontzettend verhelderend en, als je naar onderzoeken kijkt, ook nog verdomd effectief."
Bas den Bode is onder meer bekend als oprichter en beheerder van het Instagram-account watikmisindesupermarkt. Daarnaast werkte hij bij bureaus als N=5, Roorda en FCB. Bas den Bode: "Het was echt een hit the ground running, maar dan wel op een goede manier. Laten we er een hit the ground jogging van maken."
Full service uitvoering centraal
Beide creatives kozen bewust voor Megawatt vanwege de activatiebasis en de vrijheid om middelenvrij te werken aan een groot idee dat PR-waarde oplevert. Volgens hen onderscheidt Megawatt zich door de combinatie van creatie en een sterke uitvoering van producties.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam
Megawatt begeleidt entree ESN op Nederlandse markt
HappyLife en Megawatt lanceren essence-campagne
Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken
[Vacatures] Megawatt zoekt een Promoter
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert