MediaMarkt maakt debuut als hoofdpartner van Feyenoord

MediaMarkt heeft gisteren haar debuut gemaakt als hoofdpartner van Feyenoord tijdens het Feyenoord Festival. De traditionele opening van het seizoen met het presenteren van de spelers werd ingeluid met diverse activiteiten die zowel binnen als buiten het stadion plaatsvonden. 

Reuze shirt

Onlangs is het thuisshirt van Feyenoord gepresenteerd, waarop de naam van de elektronicaspecialist op de borst prijkt. Ter ere van de shirtpresentatie legde een vier meter hoge blow-up van het shirt een route af door Rotterdam; van De Kuip, naar de Kop van Zuid, over de Maas en uiteindelijk Eendrachtsplein. De vier meter grote blow-up kreeg tijdens de Open Dag opnieuw een rol buiten het stadion.

Balbehendigheid testen

Remko Rijnders, CEO van MediaMarkt Benelux: "Het was mooi om de Open Dag voor de eerste keer als hoofdpartner mee te maken en daar onze eigen game aan toe te mogen voegen. Daar hebben we ook veel positieve reacties van deelnemers op ontvangen. We hebben ook mogen zien wat een passie voetbal en Feyenoord losmaakt bij jonge en oudere supporters, jongens en meisjes, mannen en vrouwen. Precies die passie en diversiteit is wat we zo herkennen en waarderen in deze sport en de club en maakt het partnership extra waardevol." 

www.feyenoord.com 

www.mediamarkt.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Amazon verlengt partnerschap met UEFA vrouwenvoetbal tot 2030

24-07-2025 | 10:24:57
De verlengde samenwerking is gericht op de verdere groei van de sport, ook na het UEFA Women’s EURO 2025 in Zwitserland.

PSV en Coca-Cola verlengen langdurige samenwerking

23-07-2025 | 12:57:00
Coca-Cola Europacific Partners Nederland (CCEP) blijft als partner verbonden aan PSV. De samenwerking, die al meer dan tien jaar loopt, wordt voortgezet.

SKIL met Tour de France-sponsoring

16-07-2025 | 13:21:00
Het gereedschapsmerk SKIL heeft een sponsordeal gesloten met Team Visma | Lease a Bike en is daardoor drie jaar lang te zien aan beide mouwen van de bij het team horende wielrenners in de Tour de France

Rivella, Unilever, McDonalds en Lay's sponsor B&B Vol Liefde

14-07-2025 | 11:05:00
RTL4 staat (met Videoland) tot en met 29 augustus behoorlijk in het teken van B&B Vol Liefde via het programma zelf en twee keer per avond RTL Boulevard

INTERSPORT steunt Prinses Máxima Centrum tijdens Vierdaagse

14-07-2025 | 10:53:10
De Nijmeegse Vierdaagse staat voor retailserviceorganisatie EK Retail in het teken van het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.