MediaMarkt lanceert eigen mobiele merk Let's Go Mobile

MediaMarkt breidt haar aanbod uit met een eigen mobiele telefoniemerk: Let’s Go Mobile. Vanaf 1 mei kunnen klanten in de MediaMarkt-winkels en online een mobiel abonnement afsluiten dat meer biedt dan alleen data en belminuten. Let’s Go Mobile onderscheidt zich door onbeperkte cloudopslag als standaardonderdeel van het basispakket.

Het merk maakt gebruik van het netwerk van KPN.

Mobiele propositie met extra diensten

Let’s Go Mobile biedt klanten de mogelijkheid om meer te doen dan alleen bellen en internetten. Naast de standaard onbeperkte cloudopslag via de MediaMarkt-clouddienst, kunnen gebruikers in de toekomst modules toevoegen, zoals beveiligings- en kantoorsoftware of andere diensten van MediaMarkt. De clouddienst slaat data veilig op Europese servers in Noorwegen op en voldoet aan de geldende privacywetgeving (GDPR).

Duidelijke prijsstelling en strategische positionering

Let’s Go Mobile werkt met een transparante prijsstructuur zonder kleine lettertjes of verborgen kosten. De prijs ligt onder die van grote netwerkaanbieders, terwijl het basispakket juist meer diensten omvat.

Patrick van der Linden, Chief Commercial Officer van MediaMarkt Benelux: "We zijn trots en erg blij met deze bijzondere aanwinst in onze technologiefamilie. Het is niet zomaar een dienst die we toevoegen, maar een geheel nieuwe propositie onder eigen merknaam die naadloos aansluit bij onze strategie om een compleet omnichannel platform voor consumentenelektronica te zijn. We zien dat klanten steeds meer verwachten van hun mobiele abonnement. Dat maken wij met Let’s Go Mobile nu mogelijk en voor een divers publiek: van Millennials tot gezinnen en zakelijke klanten. En zeker ook voor de prijsbewuste Gen Z-generatie is dit een heel interessant aanbod. We bieden een slimme, betaalbare oplossing die perfect past bij het digitale leven van vandaag."

Met Let’s Go Mobile versterkt MediaMarkt haar positie als one-stop-shop voor consumententechnologie, waar apparatuur en bijbehorende diensten op één plek verkrijgbaar zijn.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Crossmarks ontwikkelt merkcampagne voor Baderie

29-04-2025 | 16:41:00
De campagne richt zich op het persoonlijke traject van de consument en legt de nadruk op vakmanschap en maatwerk.

Albert Heijn plaatst zonnebrandpalen door heel Nederland

29-04-2025 | 10:13:50
De smeerpalen zijn uitgerust met zonnebrand en voorzien van informatie over het belang van insmeren.

Albert Heijn viert twintig jaar maaltijdsalade

25-04-2025 | 14:33:00
De supermarkt introduceerde in 2005 als eerste in Nederland de maaltijdsalade. Sindsdien is het aanbod steeds verder gegroeid.

Springbok wint pitch en gaat aan de slag voor WE Fashion

24-04-2025 | 11:43:00
De keuze volgt na een pitchtraject waarbij meerdere bureaus betrokken waren.

vanHaren groeit door in jubileumjaar met 287 miljoen omzet

24-04-2025 | 11:37:00
De schoenenretailer sluit 2024 af met omzetgroei en investeert in uitbreiding van het winkelnetwerk in Nederland en België.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.