Media.Monks wijzigt zijn naam in Monks en richt bedrijf in via twee pijlers
Media.Monks heeft zijn naam gewijzigd in Monks. Het bedrijf dat onderdeel is van S4Capital heeft daarbij aangekondigd zich te richten op twee takken: marketing services en technology services.
Onder marketing services vallen storytelling, audience engagement en performance marketing.
Technology services omvat user experience, product engineering, data, digitale transformatie en consulting diensten. Daarbij richt het zich op robuuste digitale infrastructuur, next-gen digitale producten en consumentenervaringen die in het digitale tijdperk oplossingen bieden voor klanten.
Sir Martin Sorrel, oprichter en Executive Chairman van S4 Capital: "Veel bureaus worstelen met de vraag hoe in een door technologie veranderende wereld om te gaan. Het is altijd onze ambitie geweest om disruptie te plegen op het legacy model en vandaag markeert een belangrijke mijlpaal in die reis. Met deze manier waarop we onze diensten voortaan leveren, zijn we beter in staat onze klanten te helpen om de economische situatie van hun business te veranderen en zijn we goed gepositioneerd om de toekomst van onze industrie te ontwikkelen en te definieren."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon
Monks introduceert Insights Agent
Werken met de Toekomst: OCW lanceert onderwijscampagne
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
S4Capital (Monks): omzetdaling en groter verlies in H1, 2025
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong