
Mattel introduceert extra producten ter ere van Barbie the Movie
Mattel breidt de Barbie the Movie productcollectie uit, geïnspireerd op de BARBIE film die is gemaakt in samenwerking met Warner Bros Pictures.
Barbie the Movie, die nu in de bioscoop draait, heeft meerdere box office records verbroken. De film heeft wereldwijd meer dan 1 miljard dollar opgebracht en Greta Gerwig heeft geschiedenis geschreven als de eerste vrouw die deze mijlpaal als soloregisseur heeft bereikt.
Icoon van empowerment
De nieuwe Barbie the Movie collectie omvat:
- Barbie The Movie Ken Doll in Inline Skating Outfit: Draagt een retro-geïnspireerd mouwloos jack, een sportshort en bijpassend vizier, waarmee de skatelook uit de speelfilm wordt nagebootst.
- Barbie The Movie Doll in Inline Skating Outfit: Heeft een neon balletpakje, elektrisch roze biker shorts met een bijpassend vizier en neon groene skate gear, geïnspireerd op de skatelook gedragen door Margot Robbie als Barbie in de film.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Albert Heijn opent 85ste winkel in België
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
Lidl richt merkstrategie op emotionele binding met klant
[Forum] Wat is de toekomst van Retail Media?
Caroline van Turennout: Zuinig is kostenbewust en zorgzaam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne
Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide
INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie
BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen