
Mattel introduceert extra producten ter ere van Barbie the Movie
Mattel breidt de Barbie the Movie productcollectie uit, geïnspireerd op de BARBIE film die is gemaakt in samenwerking met Warner Bros Pictures.
Barbie the Movie, die nu in de bioscoop draait, heeft meerdere box office records verbroken. De film heeft wereldwijd meer dan 1 miljard dollar opgebracht en Greta Gerwig heeft geschiedenis geschreven als de eerste vrouw die deze mijlpaal als soloregisseur heeft bereikt.
Icoon van empowerment
Lisa McKnight, Executive Vice President en Chief Brand Officer van Mattel: "We vinden het geweldig om te zien hoeveel liefde en enthousiasme Barbie the Movie al heeft losgemaakt bij fans. Met de nieuwste edities van de collectie bieden we fans nog meer manieren om zich onder te dompelen in Barbie Land en de personages en verhalen te vieren die ze op het scherm zien. Barbie blijft het culturele evenement van de zomer en terwijl we Mattels weg voorwaarts uitstippelen, zal ze blijven dienen als een icoon van empowerment en inspiratie voor de komende generaties."
De nieuwe Barbie the Movie collectie omvat:
De nieuwe Barbie the Movie collectie omvat:
- Barbie The Movie Ken Doll in Inline Skating Outfit: Draagt een retro-geïnspireerd mouwloos jack, een sportshort en bijpassend vizier, waarmee de skatelook uit de speelfilm wordt nagebootst.
- Barbie The Movie Doll in Inline Skating Outfit: Heeft een neon balletpakje, elektrisch roze biker shorts met een bijpassend vizier en neon groene skate gear, geïnspireerd op de skatelook gedragen door Margot Robbie als Barbie in de film.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Interpublic introduceert agentic systems voor merkprestaties
IPG lanceert ASC, een dienst waarmee merken het complexe commerce-ecosysteem kunnen beheren met automatisering en kunstmatige intelligentie.
ABN AMRO: Hoe retailers door AI hun zichtbaarheid kunnen verliezen of juist behouden
Sector Banker Retail Henk Hofstede schreef voor ABN AMRO een aantal tips over hoe retailers door AI hun zichtbaarheid kunnen verliezen of juist behouden
Online zichtbaarheid steeds belangrijker voor lokale winkels
Consumenten zoeken vaak eerst online informatie op voordat ze een winkel bezoeken.
INTERSPORT steunt Prinses Máxima Centrum tijdens Vierdaagse
De Nijmeegse Vierdaagse staat voor retailserviceorganisatie EK Retail in het teken van het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie.
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen