
Martijn Jaartsveld Strategy Director ACE Media
Martijn Jaartsveld is begonnen als Strategy Director bij ACE Media. Hij maakt tevens deel uit van het managementteam. In zijn functie richt hij zich op de strategische ontwikkeling van het bureau. Samen met Rutger Schouten vormt hij de dagelijkse leiding van ACE Media.
Martijn Jaartsveld brengt ervaring mee van bureaus als Ogilvy en STROOM. Hij werkte eerder voor merken als ING, PostNL en T-Mobile en was de afgelopen vijf jaar betrokken bij de ontwikkeling van STROOM.
Strategische koers en groei
Met zijn gecombineerde ervaring in merk, media, marketing en communicatie, brengt Jaartsveld een integrale visie mee naar ACE Media. Zijn benoeming moet bijdragen aan de verdere groei en positionering van het bureau.
Verbinding van creatie, strategie en media
Martijn Jaartsveld: "Ik geloof dat merken relevant en veerkrachtig blijven door voortdurend te vernieuwen. In creatie, in strategie én in media. Juist die combinatie vind ik terug bij ACE en ACE Media. Hier bouwen we aan groei door slimme, impactvolle media-oplossingen die merken helpen om jong te blijven en voorop te lopen. Daarom kies ik bewust voor ACE. Ik kijk ernaar uit om samen met het team onze groei te versnellen."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
La Place en Jord Althuizen lanceren gezamenlijke menulijn
Kruidvat en Armoedefonds slaan alarm over verzorgingsarmoede
fritz-kola lanceert cultureel platform op Best Kept Secret
ACE Social ontwikkelt social strategie voor Avis
L’Oréal Paris en ACE PR lanceren campagne voor zelfliefde
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen