.webp)
Markteffect versterkt directieteam
Hesam Fahimi wordt CEO van The Relevance Group Benelux, Boj Nefkens Managing Director Markeffect, Thomas Huigen Commercial Director
Naast de joint venture met The Relevance Group en de toevoeging van Techonomy aan de groep, zijn er vanaf februari ook veranderingen binnen het directieteam van Markteffect.
Nieuwe rol voor oprichter Hesam Fahimi
Hesam Fahimi, (mede)oprichter en voormalig CEO van Markteffect, krijgt per 2025 een nieuwe positie binnen de organisatie. Hij wordt CEO van The Relevance Group Benelux, waar hij zich richt op de synergie tussen bestaande bedrijven binnen de groep. Daarnaast zal hij zich bezighouden met de acquisitie van nieuwe bedrijven, waarmee het productaanbod verder versterkt wordt.
Boj Nefkens, die de afgelopen zeven jaar als Commercieel Directeur onderdeel was van de directie, treedt aan als Managing Director. Hij zal de algehele leiding van Markteffect overnemen van Hesam.
Boj Nefkens: "De beschikbaarheid van hoogwaardige data en vooruitstrevende technologieën transformeert de marktonderzoekswereld. Marktonderzoekbureaus en data-techbedrijven groeien steeds meer naar elkaar toe. Wij geloven dat de toekomst ligt in de synergie van deze disciplines. Ik kijk ernaar uit om samen met ons geweldige team van meer dan 120 professionals deze veelbelovende koers voort te zetten."
Thomas Huigen versterkt directie als Commercial Director
Thomas Huigen, voorheen Commercieel Manager, volgt Boj op als Commercial Director en treedt toe tot de directie. In deze rol zet hij zich in om Markteffect commercieel verder te laten groeien met nieuwe producten en diensten, in samenwerking met partners binnen de groep, die inspelen op de behoeften van de markt.
Thomas Huigen: ‘’De afgelopen jaren hebben we enorm hard gewerkt om innovatieve nieuwe oplossingen te kunnen bieden. Ik kijk er naar uit om met deze oplossingen onze klanten nog betere inzichten te leveren. Uiteindelijk draait het allemaal om relevantie.’’
Peter van de Vijver completeert de driekoppige directie van Markteffect, hij blijft aan als Research Director.
Hesam Fahimi: "Ik ben trots op wat we hebben bereikt en hoe we zijn uitgegroeid tot een topbedrijf binnen de marktonderzoekswereld. Tegelijkertijd moeten we wendbaar blijven, innovatief zijn en synergie zoeken. De behoeften van klanten én de technische mogelijkheden veranderen in een hoog tempo. Met deze stappen kunnen we daar nog beter en sneller op inspelen."
The Relevance Group neemt Beautiful Lives over
Markteffect: Helft Nederlanders zet minder geld opzij
The Relevance Group breidt netwerk uit met TDA Group
[Vacatures] Markteffect zoekt een Controller
Floor Hoogers: Markteffect in de race voor data-award
Gepubliceerd door: Laura Heerlien