Markteffect en DirectResearch samen verder als Markteffect

Per 1 januari 2025 gaan zusterondernemingen Markteffect en DirectResearch samen verder onder de naam Markteffect. DirectResearch is in 2019 als zelfstandig merk toegevoegd aan de Markteffect Research Group. 

Hesam Fahimi, CEO Markteffect: "Het is een logische stap voor ons om nu als één merk verder te groeien.” Het maakt ons nog sterker als partij waar onze opdrachtgevers voor alle vraagstukken op het gebied van marktonderzoek en data analytics terechtkunnen."

Onderzoek vanuit Amsterdam en Eindhoven

Peter van de Vijver, onderzoeksdirecteur DirectResearch: "De afgelopen jaren zijn DirectResearch en Markteffect al sterk naar elkaar toegegroeid. We hanteren dezelfde systemen en werkwijzen, we delen kennis en expertise, innoveren samen en niet te vergeten: we hebben ook al gezamenlijke bedrijfsuitjes. Het is fijn dat door de samensmelting van de afgelopen jaren er voor opdrachtgevers van beide bureaus niets verandert in wie we zijn en wat we leveren."

Het verschil maken

Hesam Fahimi: "Door scherp en kritisch mee te denken bij het begin van een onderzoek, kunnen we garanderen dat we een rapport leveren met relevante inzichten. Zo creëren we relevantie voor onze klanten, maar ook voor de klanten van onze klanten. Op deze manier bouwen we een relatie op waar een prettige en persoonlijke verbinding centraal staat. We vinden het belangrijk dat samenwerken met Markteffect niet alleen nuttig, maar ook prettig is."

Peter van de Vijver: "Zowel Markteffect als DirectResearch werken al jaren hard om data te vertalen naar inzichten. Het resultaat van marktonderzoek moet namelijk het begin van verandering kunnen zijn. Daarom moeten we handen en voeten geven aan alle beschikbare data. Zo brengen we Relevantie, Relatie en Resultaat samen in wie we zijn!"

www.markteffect.nl

www.directresearch.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Markteffect: Denk niet voor je klant, luister naar hem

25-08-2025 | 08:52:34
Eén mindere ervaring kan het verschil maken tussen een trouwe fan en iemand die langzaam afdrijft naar de concurrent.

Stefan Klomp: Zo helpt belevingsonderzoek bij merkloyaliteit

22-08-2025 | 13:40:00
In marketing hoor je het vaak: ‘de klant is koning’. Maar laten we eerlijk zijn, het wordt steeds lastiger om aan die verwachtingen te voldoen.

Joris van Leenders: Employer branding begint binnen

21-08-2025 | 10:49:00
Kandidaten hebben de banen voor het uitkiezen en kiezen daarbij steeds vaker voor de organisatie die bij hén past

Stefan Klomp: Verkoop geen features maar relevantie

20-08-2025 | 14:32:00
Je kent het wel: je ziet een aanbieding en denkt meteen ‘Dit is precies wat ik nodig heb’. Maar er zijn ook producten die stilletjes voorbijgaan

Podcastgebruik groeit sterk bij jonge luisteraars

21-07-2025 | 16:54:00
Het gebruik van podcasts blijft stijgen in Nederland. Dat blijkt uit de twaalfde editie van de Markteffect Podcast Monitor
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)

Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums

11-09-2025 | 11:22:00
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.