[MarketingReport Radio] Eddy Guyt over 100% Media & Partner Netwerk

Eddy Guyt is CEO en oprichter van 100% Media & Partner Netwerk. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over zijn concept en waarom dit aantrekkelijk is voor partnerbedrijven.

Eddy Guyt: “Er zijn veel bedrijven die media en bereik aanbieden. In 2010 hebben we bedacht dat iedereen die bij ons adverteert, meteen lid wordt van onze club, het partnernetwerk. Dat lidmaatschap bestaat uit allerlei bijeenkomsten, maar ook een koppelgesprek waarbij ik met de partner bekijk welke andere partners voor hen interessant zijn. Naast bereik bieden we dus een stukje meerwaarde.”

Eddy vertelt ook over het ontstaan van dit concept, de legendarische goudstaaf en het maken van 100% NL Magazine.

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 21 februari 2023 terug:

www.100pmpn.nl

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Salsa Shop kiest Buutvrij als creatief bureau

09-09-2025 | 18:12:09
Het Mexicaanse fastcasualconcept werkt samen met het bureau aan een merkcampagne die moet bijdragen aan landelijke en Europese groei.

Intratuin kiest Persuade als Lead Agency

09-09-2025 | 15:20:00
Persuade gaat zich richten op merkstrategie, creatieve concepten en campagnes. De eerste gezamenlijke campagnes staan begin 2026 gepland.

DEPT en Mammut lanceren campagne Mountainwear Rescue

09-09-2025 | 15:06:59
De campagne borduurt voort op de eerdere actie Not a Streetwear Brand, waarin Mammut zich afzette tegen concurrenten die hun outdoorproducten inzetten als mode-item binnen de gorpcore-trend.

Suite Rouge ontwikkelt beautycampagne Kruidvat

09-09-2025 | 14:56:54
Met deze campagne wil de drogisterijketen haar positie versterken als beautybestemming waar consumenten zowel vertrouwde merken als actuele trends vinden

Flemming in campagne met LiGA: Muziek verbindt jong en oud

09-09-2025 | 10:44:00
We spraken met Maud Heemskerk en Lennard Freij over de totstandkoming, de uitdagingen en de bredere merkstrategie achter ChatDuets.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.