
[Marketing Report TV] Martijn van Trooyen over Towel Media
Martijn van Trooyen, Account Manager bij Towel Media, is te gast bij Marketing Report TV. Peter Wybenga gaat met hem in gesprek over de no cure, no pay-methode van Towel Media.
Martijn van Trooyen: "Wij willen een partner zijn voor klanten, met name op het gebied van branded content, en daar zeker een adviserende rol in spelen. Het is ook niet voor niets dat we voor onze contentcreatie altijd met een no cure, no pay-methode werken, omdat we eerst willen laten zien hoe wij de doelstelling of het vraagstuk zouden aanpakken. Van daaruit komen we met een mooi productieplan. Als we praten over de integrale aanpak, kunnen we niet alleen de conceptontwikkeling en productie verzorgen, maar ook de distributie. Dus, we kunnen de hele range van de probleemstelling aanpakken op het gebied van marketingcommunicatie."
Kijk dit interview hier:
Marketing Report TV is powerd by Towel en Abovo Maxlead

At Towel we understand what makes a good video. And with experience for over 10 years we dare to say that brands have proven to be the next-generation broadcasters and publishers. We specialize in the creation and production of tailor-made branded video content, ranging from commercials, documentary, and social to always-on content.

Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Lees ook:
Ruben Wollerich: Brandgang verbindt data, creatie en tech
Robert Essenstam: De Bonk is dé prijs van Brabant
Coca-Cola: Digital én live activeren met Megawatt
Stephan Kwast: AI versnelt activatieconcepten bij Megawatt
Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern
Liridon Bejta: Data maken marketing meetbaar bij Springbok
Cees Faes: Belgen willen eerst echt kennismaken
Esther Goos: Scooperz groeit hard in social media met impact
Youri Harmsen: Marketing automation versterkt creatief werk
Stefan Niemer: Een sterk team trekt de juiste mensen aan
Vera Kops: TEAM LEWIS biedt internationale slagkracht
Michiel van Riemsdijk: Springbok is sparringpartner
Danielle Guirguis (Smarthouse) & Esther Smit (Remake Society) over impact maken
Joost van Gorsel (0to9): Een merk moet kloppen van binnen én buiten
Marianela Queme (DPDK Digital Agency): We go beyond tech delivery
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen