
Martijn van Trooyen (Bruut): Wij zorgen voor stopping power
[Marketing Report TV] Bruut combineert high-end campagnes met social video
In Marketing Report TV ging Martijn van Trooyen in gesprek met Peter Wybenga over de groei en strategie van videoproductiebedrijf Bruut.
Martijn van Trooyen: "Bij Bruut zijn we gepassioneerd over video in al zijn vormen – van tv-commercials tot TikTok-content. We combineren strategisch denken met creatieve productie om op elk platform de juiste impact te maken. Ons team bestaat uit specialisten die zowel social video als grootschalige campagnes kunnen realiseren, en die samenwerking zorgt voor kruisbestuiving en innovatie. Uiteindelijk draait het om stopping power: of je nu op je telefoon scrolt of een tv-commercial ziet, onze content moet je aandacht trekken en vasthouden. We groeien snel en blijven investeren in nieuwe manieren om merken te helpen met effectieve videostrategieën."
Bekijk de video hier:
Marketing Report TV is powered by Bruut en Abovo Maxlead

Bruut is dé one-stop-shop voor videocontent! Van strategie tot creatie, en van productie tot distributie. Wij doen het! Hoge kwaliteit video, slim en efficient gemaakt voor ieder scherm, dat is onze kracht. Met een hecht team van enthousiaste makers hebben maken we gepassioneerd content voor iedereen.

Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Yolanda van Die: Zonder vertrouwen werkt AI niet
Patritia Pahladsingh over de kracht van brand behavior
Liselotte Vink: The Family groeit in kracht en diversiteit
Rik Ledder: Prijzen versterken talent bij TBWA\NEBOKO
Quinten van Hoogdalem: Summer Course vol nieuwe inzichten
Neslihan Akkurt over RA*W en talentontwikkeling
Hassan Khan: Cannes is een database vol inspiratie
Sven Vening: Creativiteit maakt verschil bij Dentsu Creative
Marjan Straathof: AI ontwikkelt sneller dan je denkt
Dave Frauenfelder: KPN kiest voor maatschappelijke impact
Bart Kokke: Pitchmodel moet eerlijker voor bureaus
Ruben Wollerich: Brandgang verbindt data, creatie en tech
Robert Essenstam: De Bonk is dé prijs van Brabant
Coca-Cola: Digital én live activeren met Megawatt
Stephan Kwast: AI versnelt activatieconcepten bij Megawatt
Gepubliceerd door: Daan Dekkers