[Marketing Report TV] Elzemieke Olsthoorn (Abovo Maxlead) over AM Beyond
Elzemieke Olsthoorn, Head of Content & Marketing bij Abovo Maxlead, is te gast bij Marketing Report TV. Bas Vlugt gaat met haar in gesprek over AM Beyond, het creatieve contentlabel binnen Abovo Maxlead.
Elzemieke Olsthoorn: "Heel vaak zie je dat klanten zich óf op awareness richten óf op conversie, en dat middenstuk lijken ze een beetje te vergeten. Dat wordt gezien als complex, als ingewikkeld, en niet heel goed meetbaar, terwijl dat zo belangrijk is. Omdat heel veel klanten juist in die tussenfase van de klantreis heel veel potentiële klanten verliezen. Wij zijn voortdurend bezig om met content de overweging voor het kopen van een merk of dienst te bevorderen, en dat doen we met content die wat minder reclamisch aanvoelt. Bij awareness of conversie ga je vooral vertellen: Hier ben ik, koop mij. Wij zijn heel erg bezig om te kijken hoe we op een subtiele manier toch impactvolle merkverhalen kunnen brengen."
Kijk dit interview hier:
Marketing Report TV is powerd by Towel en Abovo Maxlead

At Towel we understand what makes a good video. And with experience for over 10 years we dare to say that brands have proven to be the next-generation broadcasters and publishers. We specialize in the creation and production of tailor-made branded video content, ranging from commercials, documentary, and social to always-on content.

Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Lees ook:
Thomas Hopman: Spotta transformeert brievenbusreclame
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur
Rein Vogel en Sander Bakker: Klanten voelen onze energie
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Danijel Dercksen: ChatGPT dwingt Odido tot ander kanaalspel
Marcel Surendonk: Evenementen zijn geen decor, maar context
Finally en Identity Games lanceren Hangover
Frederique Rote: Concept komt op de eerste plaats bij VENGEAN
Marvin Vacquier Droop: adpaq houdt de audiomarkt in Europa
Michel van Velde: Zichtbaarheid bepaalt wie er wint
Arthur Zwamborn: Cäsar maakt media en retail écht geografisch
Sjoerd van der Meijden: Adswag maakt audio-inkoop efficiënt
Niek van Bemmel: Hout is goud bij Hart Voor De Zaak
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen