[Marketing Report TV] Arnoud van der Valk over Media Info Group

Arnoud van der Valk, commercieel directeur van Media Info Group, is te gast bij Marketing Report TV. Peter Wybenga gaat met hem in gesprek over media-monitoring en media intelligence.

Arnoud van der Valk: "Als ik op een feestje sta en mensen vragen wat ik doe, dan kunnen ze zich bij knipselkrant wel wat voorstellen. Wat wij doen, is voor partijen bijhouden hoe vaak ze, en onderwerpen die ze interessant vinden, in de media verschijnen. Dat kan zijn in kranten en tijdschriften, maar ook digitale media, radio en televisie. Daarin zijn we objectief. We knippen zoals we dat nog altijd noemen, de zoekvraag van de klant en die resultaten leveren we aan ze. De data die achter de berichtgeving zitten, kunnen we in kaart brengen via onze activiteit media intelligence. Zo kun je al pr-bedrijf bijvoorbeeld na een campagne aan de hand van data bepalen of de gemaakte keuzes succesvol zijn geweest."

Kijk dit interview hier:

Marketing Report TV is powerd by Towel en Abovo Maxlead

At Towel we understand what makes a good video. And with experience for over 10 years we dare to say that brands have proven to be the next-generation broadcasters and publishers. We specialize in the creation and production of tailor-made branded video content, ranging from commercials, documentary, and social to always-on content.

www.towel.media

Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.

Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.

www.abovomaxlead.nl

Lees ook:

Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead

07-07-2025 | 10:13:00
De twee vestigingen in Hoorn en Oegstgeest, die in de loop der jaren organisch zijn gegroeid, zijn organisatorisch meer samengevoegd.

Hans Bauman: Gouden Esprix bekroont 25 jaar Bob

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Hans Bauman over het winnen van een Gouden Esprix met de Bob-campagne, die dit jaar 25 jaar bestaat.

Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Joeri Jansen over de gedragswetenschappelijke basis van het werk bij Roorda

Antal van Pelt: Creativiteit doorbreekt taboes

04-07-2025 | 08:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Antal van Pelt over de werkwijze van het onafhankelijke bureau, de kracht van merkbeloftes die bij een organisatie passen

Kyle Hassing: Van student naar Young Talent-genomineerde

04-07-2025 | 08:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Antal van Pelt over de werkwijze van het onafhankelijke bureau, de kracht van merkbeloftes die bij een organisatie passen

Job Deibel: AI is geen doel maar een transformatietool

03-07-2025 | 10:56:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Job Deibel over de expertise van DEPT op het gebied van AI en data, de transformatiekracht van technologie

Stephanie Broertjes: Efficiëntie door alles in-house

03-07-2025 | 08:00:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Stephanie Broertjes over de unieke werkwijze van het creatieve productiehuis, de kracht van hechte samenwerking

Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil

02-07-2025 | 12:08:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Jonathan de Jong over zijn documentaire Human Forever, die hij samen met Teun Toebes maakte.

Marco van de Lisdonk: YouTube vraagt om precisie en data

02-07-2025 | 10:01:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over de werkwijze van Channel Factory en het belang van brand safety en brand suitability op YouTube

Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst

02-07-2025 | 09:44:02
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.

Lodewijk Varossieau: SuperRebel.Agency wordt sterker door fusie

01-07-2025 | 16:47:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over de recente ontwikkelingen bij het bureau.

Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen

01-07-2025 | 09:50:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt ze over haar visie op het versterken van in-house marketingteams

Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker

01-07-2025 | 09:28:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over zijn overstap van de bureauwereld naar de out-of-home business, de transformatie van de sector

Yannick Colastica: Floryn is bondgenoot van de ondernemer

27-06-2025 | 10:55:21
Yannick Colastica vertelt in gesprek met Bas Vlugt over de snelle en technologisch gedreven aanpak van de mkb-financier.

Floris van de Weg: Amsterdam groeiend creatief VML-knooppunt

25-06-2025 | 11:10:00
In gesprek met Peter Wybenga in de bioscoop van Bruut vertelt hij over de positionering van VML, de internationale schaal van het bureau

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.