Marketing Report lanceert PR Bureau Database The List

Marketing Report lanceert een database voor PR bureaus. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.

Een wel heel makkelijke manier om je bij prospects extra in de kijker te spelen.

Registratie bij The List van Marketing Report betekent exposure op meervoudige wijze:

  • Allereerst op deze website zelf: registratie in een door iedereen openbaar te raadplegen database
  • Wij publiceren alle registraties op onze website in het PR KANAAL en als nieuwsbericht
  • Wij publiceren vervolgens in onze nieuwsbrief en op LinkedIn

Dit kost allemaal niets dus je zou wel gek zijn als je jouw bureau niet registreert.

Je mag zelf weten welke velden je invult. De inzending moet wel compleet genoeg zijn om te kunnen publiceren.

Heb je vragen? Stuur die dan naar [email protected]

Veel plezier met het invullen van het formulier!

Het Marketing Report Team

Je registreert jouw PR Bureau voor The List hier

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Dorien Kuiken Head of PR bij ACE

12-08-2025 | 11:08:26
Met bijna vijftien jaar ervaring in merkcommunicatie, PR en strategisch leiderschap gaat zij nu leidinggeven aan het herpositioneren van ACE | PR

Dutch PR Awards 2025 - Nee tegen Vapen

11-08-2025 | 09:00:33
Aan HAGENS PR de vraag om een PR-aanpak te creëren die bijdraagt aan de ambitie van de Rijksoverheid om een rook- en nicotinevrije generatie te bereiken

Denise Jongkind: Design en communicatie zijn één

11-08-2025 | 08:54:00
Visueel kom je sterker uit de verf als je verhaal klopt. De basis van design word vaak mede gevormd door een goed narratief

The Romans onderzoekt kracht van earned first-campagnes

08-08-2025 | 14:52:00
The Romans presenteert in samenwerking met Crowd DNA het rapport Feel the Earn, gebaseerd op inzichten van internationale CMO’s en creatieven.

Dutch PR Awards 2025 - Dezelfde pin, niet zo slim

08-08-2025 | 13:44:00
ABN AMRO heeft HAGENS PR gevraagd om een PR-strategie te ontwikkelen die mensen motiveert de code voor hun bankapp (regelmatig) te veranderen
 

Gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.