
[Marketing Report Cannes] Britt Hogenhuis & Cedric Brunings over &. media group
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Britt Hogenhuis & Cedric Brunings over &. media group.
Cedric Brunings: "Ik denk dat onze sweetspot zit in een stukje expertise waar het bij de grote agencies ophoudt. Grote agencies proberen natuurlijk zoveel mogelijk business naar zich toe te trekken, en daar werken we ook graag mee samen. Zo werken we voor bol.com nauw samen met Dept, die de overkoepelende creative concepting doet, en dat ook veel beter kunnen dan wij. Maar waar wij hen absoluut in aanvullen, is het stukje experiencial, het stukje influencermarketing, pr en events. En daar zie je dat de grotere bedrijven toch wel wat moeite hebben om dat proffitable te maken. Daar komt onze expertise en onze kleinschaligheid goed van pas. Ik denk dat dat onze toegevoegde waarde is."
Luister het interview hier:
Marketing Report Radio Cannes 2024 wordt gesponsord door:
Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.
ING start campagne rond verduurzamen woning
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht
[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch
Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen