
[Marketing Report Cannes] Britt Hogenhuis & Cedric Brunings over &. media group
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Britt Hogenhuis & Cedric Brunings over &. media group.
Cedric Brunings: "Ik denk dat onze sweetspot zit in een stukje expertise waar het bij de grote agencies ophoudt. Grote agencies proberen natuurlijk zoveel mogelijk business naar zich toe te trekken, en daar werken we ook graag mee samen. Zo werken we voor bol.com nauw samen met Dept, die de overkoepelende creative concepting doet, en dat ook veel beter kunnen dan wij. Maar waar wij hen absoluut in aanvullen, is het stukje experiencial, het stukje influencermarketing, pr en events. En daar zie je dat de grotere bedrijven toch wel wat moeite hebben om dat proffitable te maken. Daar komt onze expertise en onze kleinschaligheid goed van pas. Ik denk dat dat onze toegevoegde waarde is."
Luister het interview hier:
Marketing Report Radio Cannes 2024 wordt gesponsord door:
Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time \ Amsterdam
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen