[Marketing Report Cannes 2024] Thomas Elias (UNLIKE) over connectie met je publiek

New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

We spreken Thomas Elias, Managing Director van UNLIKE over connectie met je publiek

Thomas Elias: "Unlike is een community-first social agency. Alles wat wij creëren is gericht op de community en eindgebruiker. We doen dit nu al twee jaar. Tijdens mijn tijd bij PepsiCo en Albert Heijn merkte ik twaalf jaar geleden dat we het contact verloren met onze eindgebruikers. Ondanks onze pogingen om vanuit de klant te denken, merkten we dat onze boodschappen niet goed aansloten bij de doelgroep. Toen Facebook twaalf jaar geleden begon als advertentieplatform, ging er bij mij een lampje branden: dit is een platform waarmee we het gat tussen merk en doelgroep kunnen dichten door echt in gesprek te gaan. Het begint allemaal met het maken van een connectie met je publiek." 

Luister het interview hier:

www.unlike.nl

OranjeBitterBallenBorrel – meld je gratis aan!

De OranjeBitterBallenBorrel is onze geweldige afsluiting van Cannes 2024. Op donderdag 20 juni in en bij het café van de Embassy of Dutch Creativity. De OranjeBitterBallenBorrel begint om 18:00 uur en valt daarmee samen met het laatste uur uitzending van Marketing Report Radio vanuit Cannes. Meld je hier GRATIS aan.

www.canneslions.com

www.newbusinessradio.nl

Lees ook:

Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst

02-07-2025 | 09:44:02
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.

Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie

02-07-2025 | 09:19:31
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren

Cannes Lions: Voortaan strengere regels na manipulatie

01-07-2025 | 11:44:00
De Cannes Lions-organisatie gaat vanaf de Cannes Lions-editie 2026 strengere regels invoeren naar aanleiding van ingetrokken Braziliaanse inzendingen waar misleiding en manipulatie is vastgesteld

Marketingwereld in rep en roer door Lions-kwestie rond GUT

27-06-2025 | 01:33:00
De Gouden Lion die GUT Amsterdam heeft gewonnen in de categorie Creative Effectiveness met een campagne voor het biermerk Hertog Jan (van AB-InBev) zou onterecht vergeven zijn

Daan Dekkers: Zon, zee en zweet

26-06-2025 | 08:29:04
Cannes Lions. Geen rust, wel bereik. Cannes is geen vakantie, het is positionering op slippers.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.