Marketing-community DE KLUB van start

Marketing-community DE KLUB is officieel van start gegaan. Initiatiefnemers Marloes van der Burg en Ernst-Jan Koole, beiden afkomstig uit het marketingvak, willen met het platform marketeers verbinden en ondersteunen in hun professionele ontwikkeling.

Met maandelijkse kennissessies en een actieve community biedt DE KLUB marketeers de kans om kennis te delen, ideeën uit te wisselen en plezier te hebben in het vak.

Van samenwerking naar ondernemerschap

De oprichters werkten eerder samen bij Talpa Network en zagen toen al kansen voor een gezamenlijk initiatief. In gesprekken met collega-marketeers merkten ze dat er behoefte is aan meer persoonlijk contact en kennisuitwisseling.

Marloes van der Burg: "Wij hebben zulke leuke en kundige marketeers om ons heen. Marketeers die werken bij relatief jonge merken, waarvan het bedrijf, het team, het budget en de verantwoordelijkheden almaar doorgroeit. Ze hebben ongelooflijk veel kennis maar de behoefte aan nog meer kennis is sterk aanwezig. Ga d’r maar aanstaan om jezelf als marketeer te blijven ontwikkelen terwijl er al zoveel op jouw bordje ligt. Dat lossen wij op met DE KLUB. Vakgenoten zijn binnen handbereik en met maandelijkse events over allerlei relevante onderwerpen blijven wij de kennis van marketeers continu bijspijkeren."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Bob Koigi: Sportfans zijn nu communities met invloed

15-08-2025 | 11:34:27
Van miljardencontracten voor uitzendrechten tot straatvoetbal-geïnspireerde stunts: de sportwereld zit midden in een marketingrevolutie.

Barbie brengt Venus Williams uit in Inspiring Women-serie

14-08-2025 | 11:07:55
De pop is gebaseerd op haar outfit tijdens de overwinning op Wimbledon in 2007 en bevat onder meer een wit tennistenue

Boest verzorgt digitale campagnes voor Art Zoo Museum

14-08-2025 | 10:50:00
In een 17e-eeuws grachtenpand aan de Herengracht presenteert het museum een artistieke ode aan dieren en natuur

[Vacatures] FRISK Agency (part of MORGENFRISK) zoekt een SEA Specialist

13-08-2025 | 11:26:00
FRISK Agency (part of MORGENFRISK) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Laren (NH) | search-minded & resultaatgericht | 24 - 40 uur

Pim de Brock: 5 drempels voor AI in Marketing en Sales

12-08-2025 | 13:38:10
In deze column zet Pim de Brock vijf drempels voor een brede(re) inzet van AI voor sales-, marketing en communicatieprofessionals op een rij.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.