Marketing-community DE KLUB van start

Marketing-community DE KLUB is officieel van start gegaan. Initiatiefnemers Marloes van der Burg en Ernst-Jan Koole, beiden afkomstig uit het marketingvak, willen met het platform marketeers verbinden en ondersteunen in hun professionele ontwikkeling.

Met maandelijkse kennissessies en een actieve community biedt DE KLUB marketeers de kans om kennis te delen, ideeën uit te wisselen en plezier te hebben in het vak.

Van samenwerking naar ondernemerschap

De oprichters werkten eerder samen bij Talpa Network en zagen toen al kansen voor een gezamenlijk initiatief. In gesprekken met collega-marketeers merkten ze dat er behoefte is aan meer persoonlijk contact en kennisuitwisseling.

Marloes van der Burg: "Wij hebben zulke leuke en kundige marketeers om ons heen. Marketeers die werken bij relatief jonge merken, waarvan het bedrijf, het team, het budget en de verantwoordelijkheden almaar doorgroeit. Ze hebben ongelooflijk veel kennis maar de behoefte aan nog meer kennis is sterk aanwezig. Ga d’r maar aanstaan om jezelf als marketeer te blijven ontwikkelen terwijl er al zoveel op jouw bordje ligt. Dat lossen wij op met DE KLUB. Vakgenoten zijn binnen handbereik en met maandelijkse events over allerlei relevante onderwerpen blijven wij de kennis van marketeers continu bijspijkeren."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Elsbeth Wesselink: Wat ik leerde van de NAVO-top

02-07-2025 | 10:23:26
AI is geen magische raadmachine. Het is ook geen spelletje ‘kijk maar wat eruit komt’. Het is precisie, het is creatieve directie in tekstvorm.

Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie

02-07-2025 | 09:19:31
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren

Jurgen Swaans: Slimme activatie wint van standaardkorting

02-07-2025 | 08:58:00
AI en personalisatie: het zijn inmiddels vaste prik in marketingpraat. In de praktijk blijft het vaak bij een dun laagje slimheid.

Betting Wonen vergroot zichtbaarheid met campagne

01-07-2025 | 14:34:00
Betting Wonen, al 90 jaar een vertrouwd adres in de Achterhoek voor comfortabel wonen, wilde haar merk nieuw leven inblazen.

Cees Faes: Daddy Issues

27-06-2025 | 11:01:00
We projecteren nogal wat op zo’n term. In Nederland heeft “Daddy” immers vrij specifieke connotaties

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.