Marcommit aan de slag voor Gezond Binnen
Gezond Binnen kiest pr- en contentmarketingbureau Marcommit voor het uitbouwen van hun naamsbekendheid en het verstevigen van de autoriteitspositie in de markt.
Gezond Binnen is een initiatief van Binnenklimaat Nederland en samen met partners Nationale-Nederlanden, Heijmans, het Longfonds, Velux, Philips Domestic Appliances, Modint, Isiaq.nl en TNO streeft het naar een gezond binnenklimaat voor iedere Nederlander. Het belangrijkste doel van de samenwerking is om het platform en haar partners te positioneren als de experts om een gezond binnenklimaat voor iedereen mogelijk te maken.
Remi Hompe, directeur Binnenklimaat Nederland en voorzitter van Gezond Binnen: “We brengen maar liefst tachtig procent van onze tijd binnen door. In huis, op school of op ons werk. De luchtkwaliteit van al deze binnenruimtes ligt regelmatig onder de minimumnorm die de gezondheidsraad stelt. Dit tast onze gezondheid, vitaliteit en ook onze productiviteit aan. Zeer zorgwekkend en we vinden het belangrijk dat hier aandacht voor komt. Het platform Gezond Binnen staat en wordt inmiddels steeds vaker gevonden, maar het wordt nu tijd dat het echt een boost gaat krijgen.”
Endie van Laar, Managing Director bij Marcommit: “Met de gecreëerde pr-strategie gaan we ervoor zorgen dat de naamsbekendheid van het platform Gezond Binnen een flinke boost krijgt. Samen met de initiatiefnemers en partners van het platform kijken we dan ook enorm uit naar de successen die we gaan behalen. En bovenal hopen we op een gezond binnenklimaat voor iedereen.”
Lees ook:
HYPR groeit door en kijkt vol vertrouwen naar 2026
Kim Klaver: PR vraagt om betere tooling en relevantie
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
Impact-koffiemerk Wakuli kiest Numen voor PR
Onderzoek: veel Nederlanders zoeken rust tijdens feestdagen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert