Magnum introduceert Double Hazelnut en Double Cherry

Magnum breidt zijn assortiment uit met de introductie van twee nieuwe varianten binnen de Utopia-lijn: Magnum Double Hazelnut en Magnum Double Cherry. De ijsjes combineren meerdere smaken en texturen in één product, waarbij beleving en contrast centraal staan.

De ijsjes zijn opgebouwd rond een rijke kern met marmerstructuur, gecombineerd met saus, chocolade en krokante ingrediënten. Met deze lijn speelt Magnum in op de vraag naar producten die zowel smaakvol als visueel aantrekkelijk zijn.

Multisensoriële ervaring in twee varianten

De Magnum Double Hazelnut bestaat uit hazelnoot- en karamel-amandelijs, met een gezouten hazelnootsaus in het midden. Het ijsje is omhuld met witte chocolade en verrijkt met stukjes gekarameliseerde hazelnoot, amandel en pistache.

De Double Cherry biedt een mix van zwarte bes, framboos en romig ijs, met een kersensaus en een omhulsel van melkchocolade met krokante stukjes met bessensmaak.

Anne Veenhuyzen, PR & Social lead bij Magnum: “In 2025 zet Magnum een stap verder in de wereld van genot, met een verrassende samensmelting van food en fashion. Een wereld waarin stijl net zo smaakvol is als het ijsje zelf. De smaken, texturen en kleuren maken elk Magnum ijsje een eetbaar fashion statement – een traktatie voor de zintuigen die niet alleen heerlijk smaakt, maar ook gezien mag worden.”

Beschikbaarheid en verpakkingen

Magnum Double Hazelnut is beschikbaar als los ijsje, in een multipack (3x90ml), als mini-variant (6x55ml) en als pint. Magnum Double Cherry is verkrijgbaar als los ijsje en in een multipack van drie.

www.ace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

GROHE viert 50 jaar in Nederland met jubileumcampagne

01-09-2025 | 16:21:00
De jubileumcampagne loopt van 1 september tot en met 31 oktober 2025 en is zichtbaar op televisie, social media en online kanalen.

[Vacatures] ACE zoekt een IT Manager

25-08-2025 | 08:15:00
ACE is per direct op zoek naar IT Manager - Fulltime · Amsterdam

ESN lanceert sportvoedingslijn bij Albert Heijn

19-08-2025 | 11:00:17
Daarmee maakt ESN de stap van online-only naar fysieke retail.

Vodafone zet Parascroll met zonnepanelen op het strand

18-08-2025 | 10:21:00
De Parascroll maakt deel uit van de bredere Oh Yeah-campagne van Vodafone, waarin verbonden blijven centraal staat

ACE haalt Nina Mispelblom Beyer en Hannah Sterke binnen

14-08-2025 | 09:59:00
Na pitchsuccessen voor onder andere Schiphol, HAK, CZ, Samsung en Thuisbezorgd.nl wil ACE zijn positie als lead agency voor moderne merken versterken.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis

03-09-2025 | 14:35:00
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.