
Magnum introduceert Double Hazelnut en Double Cherry
Magnum breidt zijn assortiment uit met de introductie van twee nieuwe varianten binnen de Utopia-lijn: Magnum Double Hazelnut en Magnum Double Cherry. De ijsjes combineren meerdere smaken en texturen in één product, waarbij beleving en contrast centraal staan.
De ijsjes zijn opgebouwd rond een rijke kern met marmerstructuur, gecombineerd met saus, chocolade en krokante ingrediënten. Met deze lijn speelt Magnum in op de vraag naar producten die zowel smaakvol als visueel aantrekkelijk zijn.
Multisensoriële ervaring in twee varianten
De Magnum Double Hazelnut bestaat uit hazelnoot- en karamel-amandelijs, met een gezouten hazelnootsaus in het midden. Het ijsje is omhuld met witte chocolade en verrijkt met stukjes gekarameliseerde hazelnoot, amandel en pistache.
De Double Cherry biedt een mix van zwarte bes, framboos en romig ijs, met een kersensaus en een omhulsel van melkchocolade met krokante stukjes met bessensmaak.
Anne Veenhuyzen, PR & Social lead bij Magnum: “In 2025 zet Magnum een stap verder in de wereld van genot, met een verrassende samensmelting van food en fashion. Een wereld waarin stijl net zo smaakvol is als het ijsje zelf. De smaken, texturen en kleuren maken elk Magnum ijsje een eetbaar fashion statement – een traktatie voor de zintuigen die niet alleen heerlijk smaakt, maar ook gezien mag worden.”
Beschikbaarheid en verpakkingen
Magnum Double Hazelnut is beschikbaar als los ijsje, in een multipack (3x90ml), als mini-variant (6x55ml) en als pint. Magnum Double Cherry is verkrijgbaar als los ijsje en in een multipack van drie.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
WE Fashion en ACE lanceren AI-tool voor stylingcontent
Big Mac-saus tijdelijk verkrijgbaar in fles bij McDonald’s
DJ Paul Elstak frontman in campagne Vegetarische Slager
Martijn Jaartsveld Strategy Director ACE Media
CZ kiest ACE als strategisch en creatief bureau
Gepubliceerd door: Daan Dekkers