Magnum introduceert Double Hazelnut en Double Cherry

Magnum breidt zijn assortiment uit met de introductie van twee nieuwe varianten binnen de Utopia-lijn: Magnum Double Hazelnut en Magnum Double Cherry. De ijsjes combineren meerdere smaken en texturen in één product, waarbij beleving en contrast centraal staan.

De ijsjes zijn opgebouwd rond een rijke kern met marmerstructuur, gecombineerd met saus, chocolade en krokante ingrediënten. Met deze lijn speelt Magnum in op de vraag naar producten die zowel smaakvol als visueel aantrekkelijk zijn.

Multisensoriële ervaring in twee varianten

De Magnum Double Hazelnut bestaat uit hazelnoot- en karamel-amandelijs, met een gezouten hazelnootsaus in het midden. Het ijsje is omhuld met witte chocolade en verrijkt met stukjes gekarameliseerde hazelnoot, amandel en pistache.

De Double Cherry biedt een mix van zwarte bes, framboos en romig ijs, met een kersensaus en een omhulsel van melkchocolade met krokante stukjes met bessensmaak.

Anne Veenhuyzen, PR & Social lead bij Magnum: “In 2025 zet Magnum een stap verder in de wereld van genot, met een verrassende samensmelting van food en fashion. Een wereld waarin stijl net zo smaakvol is als het ijsje zelf. De smaken, texturen en kleuren maken elk Magnum ijsje een eetbaar fashion statement – een traktatie voor de zintuigen die niet alleen heerlijk smaakt, maar ook gezien mag worden.”

Beschikbaarheid en verpakkingen

Magnum Double Hazelnut is beschikbaar als los ijsje, in een multipack (3x90ml), als mini-variant (6x55ml) en als pint. Magnum Double Cherry is verkrijgbaar als los ijsje en in een multipack van drie.

www.ace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day

10-10-2025 | 15:37:02
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE

Nick Toet ontwikkelt Nick’s Noedels voor La Place

09-10-2025 | 10:32:00
La Place en Nick Toet sloegen de handen ineen om een gerecht te ontwikkelen dat niet alleen vers en gezond is, maar écht in de smaak valt bij kinderen

ACE en CZ benadrukken zorginstinct in positionering

08-10-2025 | 09:04:03
De koers is gebaseerd op het uitgangspunt Alle mensen zorgen en brengt het merk dichter bij de mens.

[Vacatures] ACE zoekt een Senior Creative

06-10-2025 | 08:36:00
ACE Social is per direct op zoek naar Senior Creative - Fulltime · Amsterdam

ESN kiest ACE PR voor lancering in Nederland

25-09-2025 | 15:55:47
De samenwerking richt zich op het vergroten van de naamsbekendheid en het claimen van een duidelijke positie in de concurrerende sportvoedingsmarkt.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.