Magioni kiest voor 2twintig PR
Magioni, het Nederlandse merk dat bekend is van de pizzabodems en pancakes op basis van groenten, heeft 2twintig PR gekozen als partner voor haar pr-strategie in de komende jaren. Het Rotterdamse bureau ontwikkelde een geïntegreerde aanpak gericht op merkbekendheid, merkloyaliteit en het ondersteunen van productlanceringen. Een jaar na de overname door Danerolles is Magioni klaar voor groei en verdere uitbreiding binnen het koelversschap.
Gezondere alternatieven voor je favoriete gerechten
Lisa Veen, head of Magioni: “Onze missie is helder: we willen groeien. We hebben in 2023 onze strategie kritisch onder de loep genomen en nu zijn we klaar om onze positie te versterken met innovaties. Onze doelgroep – van UrbaGen Z tot jonge gezinnen – is pas overtuigd als ze de smaak zelf ervaren. Daarom is het vergroten van onze merkbekendheid en merkloyaliteit bij consumenten (via media en social influencers) een essentieel onderdeel van onze strategie. We zijn blij dat 2twintig PR ons hierbij adviseert.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Zakelijk leasen of toch kopen? Dit moet je weten
Kim Klaver: PR vraagt om betere tooling en relevantie
Abonnementen stijgen terwijl fysieke eigendom afneemt
Impact-koffiemerk Wakuli kiest Numen voor PR
Zo verbeteren AFAS-consultants processen en verkleinen risico’s
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers