Magioni kiest voor 2twintig PR

Magioni, het Nederlandse merk dat bekend is van de pizzabodems en pancakes op basis van groenten, heeft 2twintig PR gekozen als partner voor haar pr-strategie in de komende jaren. Het Rotterdamse bureau ontwikkelde een geïntegreerde aanpak gericht op merkbekendheid, merkloyaliteit en het ondersteunen van productlanceringen. Een jaar na de overname door Danerolles is Magioni klaar voor groei en verdere uitbreiding binnen het koelversschap.

Gezondere alternatieven voor je favoriete gerechten

Lisa Veen, head of Magioni: “Onze missie is helder: we willen groeien. We hebben in 2023 onze strategie kritisch onder de loep genomen en nu zijn we klaar om onze positie te versterken met innovaties. Onze doelgroep – van UrbaGen Z tot jonge gezinnen – is pas overtuigd als ze de smaak zelf ervaren. Daarom is het vergroten van onze merkbekendheid en merkloyaliteit bij consumenten (via media en social influencers) een essentieel onderdeel van onze strategie. We zijn blij dat 2twintig PR ons hierbij adviseert.”

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

The Social Hub kiest Ovide Agency als PR-partner

18-09-2025 | 13:39:00
Ovide zal zich richten op de corporate en brand PR van het internationale hospitality-merk. De samenwerking volgt op een eerder project.

Dennis Mensink: AI helpt, maar creativiteit blijft leidend

17-09-2025 | 14:43:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Dennis Mensink

Bengelmedia, Pressure Amsterdam en Bureau ZIGZAG fuseren tot Bengelmedia

15-09-2025 | 10:37:00
Het marketingbureau Bengelmedia, pr-bureau Pressure Amsterdam en reclamebureau Bureau ZIGZAG zijn per 15 september gefuseerd en gaan verder onder de naam Bengelmedia.

Joanne Parker Non-Executive Director Cognito

11-09-2025 | 14:18:00
Zij maakt daarmee deel uit van de Global Board van Cognito Group. Het communicatiebureau richt zich op de financiële sector

ICMA 2025 - Generatieve AI met een menselijke hartslag

09-09-2025 | 16:30:00
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Generatieve AI met een menselijke hartslag: zo transformeert Herman contentcreatie

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.