Lot of Happiness kiest voor Draft Digital

Lot of Happiness loterij zet zich in om extra fondsen te werven voor goede doelen in Nederland en is verheugd om de strategische samenwerking met Draft Digital aan te kondigen.

De samenwerking heeft als doel om van Lot of Happiness een innovatieve en onderscheidende speler te maken in het competitieve loterijenlandschap. Samen met Draft Digital zal de komende jaren gebouwd worden aan een onderscheidende digitale strategie om middels verschillende marketingactiviteiten een breder publiek te bereiken.

Frits van der Laan, CMO bij Lot of Happiness: "Lot of Happiness draait om positieve impact maken. Dit doen we doordat we zo’n 50 procent van onze inkomsten afdragen aan goede doelen die bijdragen aan het welzijn van het kind. De samenwerking met Draft Digital sluit perfect aan bij onze ambitie om bekender te worden en te groeien in een volwassen loterijenmarkt. We geloven dat deze samenwerking ons zal helpen om nog meer onderscheidend te worden en meer deelnemers te bereiken en aan ons te binden."

Erik Hornung, eigenaar bij Draft Digital: "We kijken ernaar uit om met Lot of Happiness te samenwerken, in een jaar wat heel bepalend voor hen zal zijn. Ons streven voor de komende tijd is een onderscheidende en toekomstvaste marketing setup te bouwen, inclusief de koppeling met een goedwerkend CRM systeem. We willen een langdurende impact hebben op de manier waarop deelnemers zich binden aan Lot of Happiness en haar goede doelen. Wij zijn erg verheugd om hier een bijdrage aan te kunnen leveren."

www.draftdigital.nl

www.lotofhappiness.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.