Liselotte Vink Managing Director Open Now

Liselotte Vink gaat de dagelijkse operatie van Open Now leiden. De laatste jaren was zij al leider van het gedragsteam en lid van het MT. In die rol heeft ze bewezen dat ze haar grote inhoudelijke kennis kan combineren met het leiden van mensen en processen.

Opleidingscentrum waar talent zich kan ontwikkelen

Open Now, het reclamebureau waar gedragswetenschappers en creatieven dagelijks samenwerken om merken te bouwen en campagnes te ontwikkelen, wil graag een opleidingscentrum zijn, waar talent zich kan ontwikkelen en verantwoordelijkheid krijgt.

Liselotte kwam vanuit haar master gedragswetenschap bij het bureau werken en maakte zich in acht jaar tijd alle aspecten van het reclamevlak eigen. Ze was als op jonge leeftijd een belangrijke factor bij het winnen van grote aanbestedingen. En heeft inmiddels meerdere gedragswetenschappers in haar team opgeleid tot reclamespecialisten. Daarbij is een goede samenwerking met creatie essentieel, omdat het bureau juist staat voor deze verbinding.

De vier partners zullen zich onverminderd met de opdrachtgevers van het bureau blijven bezighouden, Liselotte krijgt de regie over de dagelijkse organisatie.

Creatieve communicatie en gedragswetenschap samenbrengen

Liselotte Vink: "Dit is voor mij een supermooie uitdaging en ik heb veel zin om de organisatie verder te brengen. We hebben als bureau grootse plannen om de belangrijkste speler op het gebied te worden waar creatieve communicatie en gedragswetenschap samenkomen."

Lukas van de Ven, creatief partner Open Now: "Liselotte is op veel projecten mijn strategische counterpart, de lat ligt bij haar altijd hoog en we sparren veel over de juiste balans tussen gedragswetenschap en creatie."

Joris van Amerom, partner Open Now: "Wij willen fris en nieuwsgierig blijven en ons steeds aanpassen aan wat de tijd van ons vraagt. Liselotte een centrale rol geven past in die visie. We zijn best trots op haar ontwikkeling."

www.opennow.nl

Lees ook:

Klantengroei bij The Family na fusie met Open Now

29-07-2025 | 09:21:00
Het bureau verwelkomt onder meer Meerdervoort, Passend Lezen, Nederlands Centrum Jeugdgezondheid en Follow the Money.

The Family en Open Now fuseren

16-06-2025 | 10:44:00
Met gedragswetenschap als basis wil het bureau merken helpen met bewezen creativiteit en meer impact.

Open Now ontwikkelt campagne tegen vapen voor VWS

12-05-2025 | 14:02:00
Vapen onder jongeren neemt toe, terwijl veel ouders nog onvoldoende zicht hebben op de schadelijkheid ervan.

Radioportal Nederland.FM lanceert podcastportal

18-02-2025 | 15:36:00
Radioportal Nederland.FM lanceert het podcastportal www.podcast.nl. Het platform is gebouwd door Open Media Participaties, onderdeel van Open Now Portfolio

STROOM en Open Now komen met een merkcampagne voor Zorgverzekeraar ONVZ

02-12-2024 | 12:39:46
Zorgverzekeraar ONVZ komt met een merkcampagne, die is te zien op tv en online. ONVZ wil het merk sterker emotioneel laden.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025

27-11-2025 | 14:17:00
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award

Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa

27-11-2025 | 14:01:23
In dit interview spreken we Sanne Houterman, Strategy Director van Cheil Benelux, over de keuzes achter die samenwerking.

Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI

27-11-2025 | 12:55:00
De studio wil met deze productie laten zien dat technologie een rol kan spelen in het ondersteunen van menselijkheid en emotie.

Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst

27-11-2025 | 12:19:00
Froeling vertelt hoe Selmore zijn creatieve fundament behoudt, waarom guiding ideas belangrijker zijn dan ooit en hoe de samenwerking met DotControl moet leiden tot een bureau dat in Nederland nog niet bestaat.

Tien jaar awesome.: creativiteit blijft sterker dan algoritmes

27-11-2025 | 10:31:00
Inmiddels werkt awesome. voor organisaties als ANWB, BOVAG, Picnic, bol. en KNGF.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.