Liselotte Vink Managing Director Open Now

Liselotte Vink gaat de dagelijkse operatie van Open Now leiden. De laatste jaren was zij al leider van het gedragsteam en lid van het MT. In die rol heeft ze bewezen dat ze haar grote inhoudelijke kennis kan combineren met het leiden van mensen en processen.

Opleidingscentrum waar talent zich kan ontwikkelen

Open Now, het reclamebureau waar gedragswetenschappers en creatieven dagelijks samenwerken om merken te bouwen en campagnes te ontwikkelen, wil graag een opleidingscentrum zijn, waar talent zich kan ontwikkelen en verantwoordelijkheid krijgt.

Liselotte kwam vanuit haar master gedragswetenschap bij het bureau werken en maakte zich in acht jaar tijd alle aspecten van het reclamevlak eigen. Ze was als op jonge leeftijd een belangrijke factor bij het winnen van grote aanbestedingen. En heeft inmiddels meerdere gedragswetenschappers in haar team opgeleid tot reclamespecialisten. Daarbij is een goede samenwerking met creatie essentieel, omdat het bureau juist staat voor deze verbinding.

De vier partners zullen zich onverminderd met de opdrachtgevers van het bureau blijven bezighouden, Liselotte krijgt de regie over de dagelijkse organisatie.

Creatieve communicatie en gedragswetenschap samenbrengen

Liselotte Vink: "Dit is voor mij een supermooie uitdaging en ik heb veel zin om de organisatie verder te brengen. We hebben als bureau grootse plannen om de belangrijkste speler op het gebied te worden waar creatieve communicatie en gedragswetenschap samenkomen."

Lukas van de Ven, creatief partner Open Now: "Liselotte is op veel projecten mijn strategische counterpart, de lat ligt bij haar altijd hoog en we sparren veel over de juiste balans tussen gedragswetenschap en creatie."

Joris van Amerom, partner Open Now: "Wij willen fris en nieuwsgierig blijven en ons steeds aanpassen aan wat de tijd van ons vraagt. Liselotte een centrale rol geven past in die visie. We zijn best trots op haar ontwikkeling."

www.opennow.nl

Lees ook:

Jeroen Oppatja: Groei door de kracht van creatie & tech

05-12-2025 | 08:33:00
Oppatja vertelt hoe VML in Nederland is opgebouwd, hoe het internationale netwerk dagelijks waarde toevoegt

The Family 2.0: door fusie ontstond ander type bureau

01-12-2025 | 12:20:00
Het gesprek laat zien hoe creativiteit en gedragswetenschap elkaar versterken en hoe de fusie leidde tot een bureau met een scherpere strategische basis.

Klantengroei bij The Family na fusie met Open Now

29-07-2025 | 09:21:00
Het bureau verwelkomt onder meer Meerdervoort, Passend Lezen, Nederlands Centrum Jeugdgezondheid en Follow the Money.

The Family en Open Now fuseren

16-06-2025 | 10:44:00
Met gedragswetenschap als basis wil het bureau merken helpen met bewezen creativiteit en meer impact.

Open Now ontwikkelt campagne tegen vapen voor VWS

12-05-2025 | 14:02:00
Vapen onder jongeren neemt toe, terwijl veel ouders nog onvoldoende zicht hebben op de schadelijkheid ervan.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Ad-bestedingen schieten door 1 biljoen dollar

05-12-2025 | 09:58:31
Merken die investeren in resultaat, bewust innoveren en ontwerpen vóór het algoritme kunnen cultuur, aandacht en media omzetten in duurzaam voordeel.

[Vacatures] Roorda zoekt een Digital Designer

05-12-2025 | 08:42:00
Roorda is op zoek naar Digital Designer

Persuade en Hoogvliet lanceren vriendelijk merkconcept

04-12-2025 | 16:19:00
Met een vernieuwde merkstrategie en campagne laat de keten zien dat lage prijzen en een prettige winkelervaring goed samengaan.

Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line

04-12-2025 | 14:57:00
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.

RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026

04-12-2025 | 13:00:00
De organisatie wil jonge creatieven meer tijd geven om met hun bureau het gesprek aan te gaan over deelname en de benodigde investering.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.