LifeHunters versterkt team met drie ervaren specialisten

LifeHunters heeft het team uitgebreid met Angie van Roosmaelen, Henk Oortwijn en Gerjon Bos. Met deze uitbreiding bestaat het vaste team nu uit acht mensen. De drie nieuwe collega’s brengen ruime ervaring mee in copywriting, projectmanagement en motion graphic design.

Angie van Roosmaelen begint als projectmanager. Zij was eerder actief binnen eventproducties en HR en had de afgelopen jaren een (eind)verantwoordelijke rol bij Freelance Qommunity en B.R.A.I.N. Creatives. Henk Oortwijn start als senior creative copywriter en werkte hiervoor bij iO Digital Amsterdam, KOKORO Amsterdam en BeyenMeyer. Gerjon Bos neemt de rol van senior motion graphic designer op zich. Hij leidde het motion team bij Dorst & Lesser en werkte eerder bij Eigen Fabrikaat.

Teamversterking zorgt voor verdere groei

Mark van der Werff, Creative Director LifeHunters: "Ik ben ontzettend trots dat ervaren mensen als Henk, Angie en Gerjon voor LifeHunters kiezen als next step in hun carrière, dat ze hier samen aan de toekomst van het bureau willen bouwen. Met hun jaren ervaring maken we echt de next step in kwaliteit voor onze klanten. We zien dat er veel behoefte is aan een persoonlijk en betrokken bureau dat merken & consumenten écht helpt. Een bureau dat altijd voor ze klaar staat. Dat kunnen we met deze 3 nu nog beter."

Werken aan uiteenlopende projecten

Angie van Roosmaelen, Henk Oortwijn en Gerjon Bos: "LifeHunters groeit en dat is tof om aan mee te bouwen. Het biedt ons de kans om te werken voor de sympathiekste merken die de doelgroep écht willen helpen. Daarnaast is het directe en persoonlijke contact hebben met klanten ook heel fijn. Je weet zo gewoon beter wat ze willen en het maakt de samenwerking een stuk leuker. LifeHunters heeft al veel bereikt in de afgelopen 5 jaar, en wij kijken ernaar uit om de komende 5 jaar mee te groeien."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Anne Stokvis en Thijs Bontje over creativiteit als product en meetbaar effect

07-11-2025 | 08:54:00
Bij Marketing Report TV spreken we met Anne Stokvis, Creative Director en partner bij N=5, en Thijs Bontje, Creative Partner bij het bureau.

[Vacatures] Follo zoekt een Team Lead SEO

07-11-2025 | 08:39:00
Follo is per direct op zoek naar Team Lead SEO - 32-40 uur | Hybride werken


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.