Liesbeth van Nijendaal stapt over van HEMA naar JUMP! Retail

Liesbeth van Nijendaal versterkt het team van JUMP! Retail. Ze werkte hiervoor voor HEMA.

Ernst-Jan Smids, oprichter van JUMP! Retail: "Blij om te delen dat een langgekoesterde wens om samen te werken deze leuke ervaren retailprofessional is uitgekomen. Onze paden kruisten elkaar regelmatig bij onder meer PLUS, ANWB, Action en HEMA.
 
In eerste instantie zal Liesbeth zich bij JUMP! bezig houden met het gestalte geven van een tweede door ons aangestuurde in-house studio bij een mooie retailformule. Voor MRG (Blokker en Intertoys) doen we dat al twee jaar onder de naam BureauMirage."
 
Naast dit takenpakket gaat Liesbeth van Nijendaal zich richten op onder meer instore communicatie, folders en digitale folders.

www.jumpretail.nl

Lees ook:

The Others bouwt aan identiteit van Bouwmaat

23-03-2025 | 16:33:00
Met de aangepaste merkidentiteit wil het bedrijf zich consistenter profileren in alle communicatie-uitingen.

[Vacatures] The Others zoekt een Creative Brand Designer

03-03-2025 | 11:12:00
The Others is per direct op zoek naar een Creative Brand Designer - 32-40 uur · Amersfoort

The Others maakt Samsungs Europese campagne voor de ClimateHub & Hydro Unit

22-11-2024 | 08:57:00
De combinatie van 3D-animatie en mensen biedt hierbij de vrijheid om een betrekkelijk abstract onderwerp toegankelijk neer te zetten.

The Others en VVV Cadeaukaart lanceren merkcampagne: Wat geef jij?

12-11-2024 | 09:31:57
Het communicatie- en campagneconcept is gebaseerd op de vraag die velen zich stellen bij een feestelijke gelegenheid: “Wat geef jij?”

The Others ontwikkelt communicatieconcept voor Meggers wereldwijde merkidentiteit

04-11-2024 | 08:43:59
Het communicatieconcept, is afgestemd op de kernwaarden van Megger – betrouwbaarheid, innovatie en expertise – en wordt nu wereldwijd uitgerold.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.