Lemon Scented Tea ontwikkelt vervolgcampagne voor Sunny Cars

Sunny Cars heeft de campagne met de pratende spiegelhangers Sunny & Car opnieuw gelanceerd. Onder het motto Dat is even schakelen richt de campagne zich op de verbazing die ontstaat bij een zorgeloze ervaring met autohuur. Bureau Lemon Scented Tea tekent opnieuw voor de ontwikkeling.

De campagne zoomt dit jaar niet alleen in op de all-in voordelen van Sunny Cars, maar legt nadruk op herkenbare momenten waarop medereizigers verbaasd zijn over hoe soepel autohuur kan verlopen.

Zorgeloos ophalen en wegbrengen centraal

De campagne bestaat uit diverse online content rond twee situaties: het ophalen en het terugbrengen van een huurauto. In beide scènes speelt de verbazing van de medereiziger een hoofdrol.

Frans van Lavieren, brand en campagne marketeer bij Sunny Cars: "Uit consumentenonderzoek blijkt dat dit de twee momenten zijn waar autohuurders het meeste stress ervaren; gedoe aan de balie over extra verzekeringen en stress over of een krasje dat er wel of niet al zat bij het inleveren. Niet bij Sunny Cars, daar is alles inbegrepen en vooraf geregeld. En dat is voor iedereen even schakelen."

Sunny & Car als stem van het merk

In de campagne zien we onder andere een gezin een huurauto ophalen in Spanje. De vader weet precies wat hij moet doen en slaat verkooppogingen van de verhuurder zonder zorgen af. Zijn vrouw is zichtbaar verbaasd en schakelt letterlijk over naar de zorgeloze Sunny-modus. Spiegelhangers Sunny & Car geven ondertussen commentaar met hun kenmerkende toon.

Jan Bosch, creatief directeur bij Lemon Scented Tea: "De campagne is een waardige opvolger. Waar Sunny & Car vorig jaar in de introductiecampagne nog een bescheiden rol speelden, zijn ze nu echt de stem van het merk geworden. Op hun typische manier, met eigen tone of voice, praten ze subtiel de klantbeloftes aan elkaar. Niet gek, voor spiegelhangers."

De campagne wordt uitgerold via online video, radio, out-of-home, podcasts en branded content.

www.lemonscentedtea.com

Credits:

Bureau: Lemon Scented Tea | Verantwoordelijk bij klant: Frans van Lavieren, Suzanne Al  | Regisseur: Geert Jansen | Productie: Artbox Amsterdam, Fonktown Valencia | Design & Direction: A Good Beer | DOP: Jeroen Simons | VO & Sound: Soundcircus | Grading: Bart Voorsluis 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Lemon Scented Tea en Cortina presenteren twee campagnefilms

09-07-2025 | 16:22:00
Het Nederlandse fietsmerk Cortina bouwt samen met creatief bureau Lemon Scented Tea verder aan de merkpositionering Original as you.

Fotoserie The Dalmore draait om ambacht en chemie

03-07-2025 | 10:26:00
Voor The Dalmore Luminary No.3 ontwikkelde Lemon Scented Tea een fotoserie waarbij de whisky werd ingezet als onderdeel van het fotografisch proces.

Lemon Scented Tea ontwikkelt merkpositionering voor Cortina

07-04-2025 | 16:26:00
De samenwerking omvat strategie, advertising en design, bedoeld voor zowel interne als externe communicatie.

Coca Cola Orange Cream | Corona | Make My Money Matter

27-03-2025 | 13:23:00
[The International] Gijsbregt Vijn (Lemon) Scented Tea kijkt over de grenzen

Gijsbregt Vijn: Merken moeten hun verhaal waarmaken

20-03-2025 | 11:34:00
Te gast bij Marketing Report Radio spreken we Gijsbregt Vijn over het belang van geloofwaardige merkcommunicatie in een tijd van dalend vertrouwen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.

VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark

02-09-2025 | 11:53:00
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK

Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum

02-09-2025 | 09:27:00
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.