LeadLogic bestaat 10 jaar en kijkt terug op groei

LeadLogic, een digital marketingbureau met vestigingen in Ermelo en Amersfoort, bestaat tien jaar. Het bureau is in de afgelopen jaren gegroeid tot een organisatie met meer dan dertig medewerkers en heeft meerdere onderscheidingen ontvangen.

Groeien door verandering

LeadLogic is in 2015 opgericht door Paul Leune en Jeroen Bos. Zij zagen toen dat de behoefte aan strategisch geïntegreerde online marketing groeide. Paul Leune, eigenaar LeadLogic: "Op dat moment zagen we een omslagpunt in online marketing. Algoritmes en de rol van onder andere Google werd belangrijker, kanalen konden niet meer los van elkaar worden gezien. We zagen in de markt een sterke vraag naar een strategische, allround partner die verschillende kanalen aan elkaar verbindt. Die rol vervult LeadLogic nu nog steeds."

Het bureau werkt voor organisaties in heel Nederland, met een focus op de regio Amersfoort, Deventer en Zwolle. Vanuit de vestigingen in Ermelo en Amersfoort worden opdrachtgevers ondersteund op het gebied van onder meer positionering, contentstrategie en zoekmachineoptimalisatie.

Samenwerking en netwerk

Lammert Heek, eigenaar LeadLogic: "Het landschap verandert constant, daar moet je in mee, je moet je blijven ontwikkelen. We hebben als organisatie grote stappen gemaakt. In professionalisering en onze werkwijze, maar ook in onze uitstraling met recent nog onze vernieuwde branding. Daarmee is onze naam in de markt steeds bekender geworden, dat is heel mooi om te zien. Verbinding is al die tijd wel een rode draad geweest. We hebben een heel mooi netwerk van partners opgebouwd. We werken nauw samen met verschillende partijen in de regio, allemaal met hun eigen specialismen, aanvullend op elkaar. Ons netwerk stelt ons in staat om full-service te zijn, maar wel onafhankelijk te blijven. Dat maakt ons sterk."

Vooruitblik op de toekomst

Met de komst van kunstmatige intelligentie verandert ook het werk van marketingbureaus. Willeke Stam, eigenaar LeadLogic: "We hebben een stabiele basis gecreëerd waardoor we kunnen groeien met behoud van kwaliteit voor onze opdrachtgevers. Klanttevredenheid, werkgeluk en innovatie staan daarbij voorop. Dat zetten we door. Met de opkomst van A.I. zien we dat de klantvraag en onze werkzaamheden veranderen. Meedenken op organisatieniveau wordt steeds belangrijker."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne

03-07-2025 | 14:33:00
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.

Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI

03-07-2025 | 12:31:48
In de commercial staat een klant centraal die voor het eerst boodschappen doet bij ALDI en verrast is door het aanbod aan grote verpakkingen en voordeelacties.

ACE Social krijgt social media van Kruidvat onder beheer

03-07-2025 | 12:21:03
Naast de social media strategie werkt ACE Social ook samen met Kruidvat op het gebied van PR.

MediaMarkt kiest Serviceplan voor campagnes Benelux

03-07-2025 | 12:13:12
Het bureau ondersteunt de omnichannelstrategie van de retailer en levert creatieve concepten en productie op grote schaal.

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Creative

03-07-2025 | 10:29:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Creative - 32-40 uur · Amsterdam

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.