Le Pub Amsterdam drie keer op Cannes Lions Shortlist
De eerste shortlists van het Cannes Lions Festival zijn bekendgemaakt. Op de Innovations Lions heeft Nederland drie nominaties te pakken.
Le Pub Amsterdam (onderdeel van Publicis Groupe) staat samen met Le Pub Milano op de shortlist met de campagne Fixables van Philips in de categorie Brand-Led Innovation en Environmental Innovation.
Le Pub Amsterdam staat ook vermeld in de categorie Prouct Innovation met de campagne Philips Grow van Philips.
Verder heeft de Italiaanse nominatie van Heineken door Le Pub Milano en Publicis Dublin ten behoeve van Pub Succession op de shortlist Titanium een Nederlands tintje. Unilever wordt ook op de shortlist Titanium vermeld met de campagne Vaseline Verified van Ogilvy Singapore.
Partners Marketing Report Cannes 2025
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026
Cannes Lions presenteert jury voor LIONS Scholarship 2026
Lex Bradshaw-Zanger wordt Academy Dean bij Cannes Lions
Cannes Lions introduceert de Creative Brand Lion
Meld je nu aan voor de Cannes Lions 2026 Jury!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag
Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong


