Le Pub Amsterdam drie keer op Cannes Lions Shortlist
De eerste shortlists van het Cannes Lions Festival zijn bekendgemaakt. Op de Innovations Lions heeft Nederland drie nominaties te pakken.
Le Pub Amsterdam (onderdeel van Publicis Groupe) staat samen met Le Pub Milano op de shortlist met de campagne Fixables van Philips in de categorie Brand-Led Innovation en Environmental Innovation.
Le Pub Amsterdam staat ook vermeld in de categorie Prouct Innovation met de campagne Philips Grow van Philips.
Verder heeft de Italiaanse nominatie van Heineken door Le Pub Milano en Publicis Dublin ten behoeve van Pub Succession op de shortlist Titanium een Nederlands tintje. Unilever wordt ook op de shortlist Titanium vermeld met de campagne Vaseline Verified van Ogilvy Singapore.
Partners Marketing Report Cannes 2025
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Meld je nu aan voor de Cannes Lions 2026 Jury!
Nicola Tillin: Creativiteit werkt pas met bewijs
Strenger beoordelingskader voor Cannes Lions Awards
RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch
Bob Koigi: Importheffingen drukken op advertentiebeleid
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Initiative zoekt een Content & Partnerships Manager
Ruben Beijer: AI is een enorme kans, het is niet meer Alles is voor Bassie, voor bureaus
TBWA en Centraal Beheer lanceren ProefPensioen-campagne
Cheil Benelux lead agency voor Nongshim
BPD-campagne van The Family draait om luisteren
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong


