
Kumpany ontwikkelt activatiecampagne voor Starbucks op DTRH
Kumpany wint pitch en lanceert festivalactivatie Take10
Starbucks Chilled Coffee verlengt de samenwerking met festival Down The Rabbit Hole met drie jaar. Merkactivatiebureau Kumpany is na een pitch geselecteerd om een campagne te ontwikkelen die hieraan invulling geeft.
Tijdens het festival wordt een activatie gelanceerd waarin bezoekers op een bijzondere manier worden uitgenodigd om pauze te nemen. Deze activatie maakt deel uit van de bredere Starbucks Chilled Coffee Take10-campagne die deze zomer onder meer zichtbaar is via sampling, sociale media, influencers en podcasts.
Campagne richt zich op festivalbeleving
Kumpany is verantwoordelijk voor het concept, de doorvertaling naar contentkanalen en de uitvoering van de activatie. Jelmer Yde Bergsma, Senior Commercial Manager Starbucks RTD NL/BE/FR: "We zijn ontzettend blij met het verlengen van onze samenwerking met DTRH en de kickstart met onze nieuwe activatiepartner Kumpany. Hun creatief onderscheidend vermogen in het concept was doorslaggevend in de pitch. Ik kijk ernaar uit om hiermee zowel de festival ervaring als onze merk associaties te verrijken."
Bezoekers krijgen moment van rust op DTRH
Jasper Admiraal, Managing Partner Kumpany: "We zijn ontzettend blij dat we voor dit iconische merk aan de slag mogen en hopen dat we de DTRH bezoekers een onvergetelijk en ‘chill’ moment gaan bezorgen."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Kumpany en De Speld ontwikkelen activatie voor Pathé de Munt
Kumpany creëert NS-ervaring met verhalen van reizigers
Lotte van den Broek Creative Director bij Kumpany
Kumpany en Volkswagen komen met podcast Oranje Comedy Buzz
Kumpany en Validators lanceren marktbrede onderzoekspropositie voor effectiviteit merkactivatie
Gepubliceerd door: Saskia van Weert