Kumpany ontwikkelt activatiecampagne voor Starbucks op DTRH
Kumpany wint pitch en lanceert festivalactivatie Take10
Starbucks Chilled Coffee verlengt de samenwerking met festival Down The Rabbit Hole met drie jaar. Merkactivatiebureau Kumpany is na een pitch geselecteerd om een campagne te ontwikkelen die hieraan invulling geeft.
Tijdens het festival wordt een activatie gelanceerd waarin bezoekers op een bijzondere manier worden uitgenodigd om pauze te nemen. Deze activatie maakt deel uit van de bredere Starbucks Chilled Coffee Take10-campagne die deze zomer onder meer zichtbaar is via sampling, sociale media, influencers en podcasts.
Campagne richt zich op festivalbeleving
Kumpany is verantwoordelijk voor het concept, de doorvertaling naar contentkanalen en de uitvoering van de activatie. Jelmer Yde Bergsma, Senior Commercial Manager Starbucks RTD NL/BE/FR: "We zijn ontzettend blij met het verlengen van onze samenwerking met DTRH en de kickstart met onze nieuwe activatiepartner Kumpany. Hun creatief onderscheidend vermogen in het concept was doorslaggevend in de pitch. Ik kijk ernaar uit om hiermee zowel de festival ervaring als onze merk associaties te verrijken."
Bezoekers krijgen moment van rust op DTRH
Jasper Admiraal, Managing Partner Kumpany: "We zijn ontzettend blij dat we voor dit iconische merk aan de slag mogen en hopen dat we de DTRH bezoekers een onvergetelijk en ‘chill’ moment gaan bezorgen."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Jasper Admiraal verlaat Kumpany
Feyenoord kiest Zumub als partner in sportvoeding
Hoog Catharijne kiest Kumpany voor activaties
Kumpany ontwikkelt festivalconcept Rabo Clubhuis voor Rabobank
Kumpany en De Speld ontwikkelen activatie voor Pathé de Munt
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer (o.a. 3D & concept)
TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR
Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent
Buutvrij for Life creatief bureau voor Week van het Vergeten Kind
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Ad Interim Subscriptions Lead
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert