Kruidvat kiest ACE-agency Glasnost voor PR

Na een pitch heeft Kruidvat creatief PR-bureau Glasnost (onderdeel van ACE) gekozen als partner voor corporate en brand PR. Het bureau ondersteunt het team van Kruidvat op uiteenlopende vraagstukken, van productintroducties tot maatschappelijke campagnes. De samenwerking is op 1 maart gestart. 

Gezond, mooi en goed voelen bereikbaar maken voor iedereen, dat is de missie van Kruidvat. Glasnost gaat Kruidvat helpen om haar rol als betrokken maatschappelijk partner meer bekendheid te geven en stevig te verankeren in het merk. 

Henk Boersen, Managing Director Glasnost: "We zijn ongelofelijk trots op het winnen van deze pitch. Kruidvat heeft de laatste jaren met hun merkcampagnes mooie successen geboekt. Iedereen houdt van hoofdpersoon Lies. En ook de campagne rond armoedebestrijding in samenwerking met het armoedefonds in december 2023 heeft vele harten geraakt. We kijken er naar uit om aan de slag te gaan met juist die maatschappelijke laag. Maar natuurlijk ook om de campagnes te versterken."

José Mes, Head of Corporate Communicatie bij A.S. Watson: "Glasnost bracht een sterk, ambitieus en concreet plan. De klik met het team was vanaf het begin erg goed. De combinatie corporate en brand pr maakt dat we met overtuiging voor Glasnost hebben gekozen. We kijken zeer uit naar de komende projecten waar we al volop mee bezig zijn." 

www.glasnost.amsterdam

www.kruidvat.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

28-10-2025 | 17:25:00
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.

ACE lead agency Hersenstichting

21-10-2025 | 11:32:00
Het bureau wordt strategisch en creatief partner om het merk te versterken en hersengezondheid breder onder de aandacht te brengen

Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day

10-10-2025 | 15:37:02
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE

Nick Toet ontwikkelt Nick’s Noedels voor La Place

09-10-2025 | 10:32:00
La Place en Nick Toet sloegen de handen ineen om een gerecht te ontwikkelen dat niet alleen vers en gezond is, maar écht in de smaak valt bij kinderen

ACE en CZ benadrukken zorginstinct in positionering

08-10-2025 | 09:04:03
De koers is gebaseerd op het uitgangspunt Alle mensen zorgen en brengt het merk dichter bij de mens.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.