Kruidvat kiest ACE-agency Glasnost voor PR

Na een pitch heeft Kruidvat creatief PR-bureau Glasnost (onderdeel van ACE) gekozen als partner voor corporate en brand PR. Het bureau ondersteunt het team van Kruidvat op uiteenlopende vraagstukken, van productintroducties tot maatschappelijke campagnes. De samenwerking is op 1 maart gestart. 

Gezond, mooi en goed voelen bereikbaar maken voor iedereen, dat is de missie van Kruidvat. Glasnost gaat Kruidvat helpen om haar rol als betrokken maatschappelijk partner meer bekendheid te geven en stevig te verankeren in het merk. 

Henk Boersen, Managing Director Glasnost: "We zijn ongelofelijk trots op het winnen van deze pitch. Kruidvat heeft de laatste jaren met hun merkcampagnes mooie successen geboekt. Iedereen houdt van hoofdpersoon Lies. En ook de campagne rond armoedebestrijding in samenwerking met het armoedefonds in december 2023 heeft vele harten geraakt. We kijken er naar uit om aan de slag te gaan met juist die maatschappelijke laag. Maar natuurlijk ook om de campagnes te versterken."

José Mes, Head of Corporate Communicatie bij A.S. Watson: "Glasnost bracht een sterk, ambitieus en concreet plan. De klik met het team was vanaf het begin erg goed. De combinatie corporate en brand pr maakt dat we met overtuiging voor Glasnost hebben gekozen. We kijken zeer uit naar de komende projecten waar we al volop mee bezig zijn." 

www.glasnost.amsterdam

www.kruidvat.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day

10-10-2025 | 15:37:02
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE

Nick Toet ontwikkelt Nick’s Noedels voor La Place

09-10-2025 | 10:32:00
La Place en Nick Toet sloegen de handen ineen om een gerecht te ontwikkelen dat niet alleen vers en gezond is, maar écht in de smaak valt bij kinderen

ACE en CZ benadrukken zorginstinct in positionering

08-10-2025 | 09:04:03
De koers is gebaseerd op het uitgangspunt Alle mensen zorgen en brengt het merk dichter bij de mens.

[Vacatures] ACE zoekt een Senior Creative

06-10-2025 | 08:36:00
ACE Social is per direct op zoek naar Senior Creative - Fulltime · Amsterdam

ESN kiest ACE PR voor lancering in Nederland

25-09-2025 | 15:55:47
De samenwerking richt zich op het vergroten van de naamsbekendheid en het claimen van een duidelijke positie in de concurrerende sportvoedingsmarkt.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.