Kruidvat kiest ACE-agency Glasnost voor PR

Na een pitch heeft Kruidvat creatief PR-bureau Glasnost (onderdeel van ACE) gekozen als partner voor corporate en brand PR. Het bureau ondersteunt het team van Kruidvat op uiteenlopende vraagstukken, van productintroducties tot maatschappelijke campagnes. De samenwerking is op 1 maart gestart. 

Gezond, mooi en goed voelen bereikbaar maken voor iedereen, dat is de missie van Kruidvat. Glasnost gaat Kruidvat helpen om haar rol als betrokken maatschappelijk partner meer bekendheid te geven en stevig te verankeren in het merk. 

Henk Boersen, Managing Director Glasnost: "We zijn ongelofelijk trots op het winnen van deze pitch. Kruidvat heeft de laatste jaren met hun merkcampagnes mooie successen geboekt. Iedereen houdt van hoofdpersoon Lies. En ook de campagne rond armoedebestrijding in samenwerking met het armoedefonds in december 2023 heeft vele harten geraakt. We kijken er naar uit om aan de slag te gaan met juist die maatschappelijke laag. Maar natuurlijk ook om de campagnes te versterken."

José Mes, Head of Corporate Communicatie bij A.S. Watson: "Glasnost bracht een sterk, ambitieus en concreet plan. De klik met het team was vanaf het begin erg goed. De combinatie corporate en brand pr maakt dat we met overtuiging voor Glasnost hebben gekozen. We kijken zeer uit naar de komende projecten waar we al volop mee bezig zijn." 

www.glasnost.amsterdam

www.kruidvat.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Vacatures] ACE Media zoekt een Senior PR Consultant

16-06-2025 | 07:59:00
ACE Media is per direct op zoek naar Senior PR Consultant - Fulltime · Amsterdam

La Place en Jord Althuizen lanceren gezamenlijke menulijn

13-06-2025 | 09:24:00
De eerste stap in deze samenwerking is de introductie van de Bang Bang Chicken Burger

Kruidvat en Armoedefonds slaan alarm over verzorgingsarmoede

10-06-2025 | 14:00:00
Steeds meer Nederlanders kunnen zich geen verzorgingsproducten veroorloven. Dat blijkt uit de Verzorgingsarmoedebarometer van Ipsos I&O in opdracht van Kruidvat

fritz-kola lanceert cultureel platform op Best Kept Secret

04-06-2025 | 14:45:00
Tijdens de elfde editie van Best Kept Secret heeft frisdrankmerk fritz-kola het culturele platform fritz-kolab gelanceerd.

ACE Social ontwikkelt social strategie voor Avis

03-06-2025 | 17:02:30
Het bureau gaat content ontwikkelen die aansluit bij de Nederlandse cultuur en Avis moet positioneren als een opvallende speler binnen de categorie.
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.