Kemari maakt doorstart onder leiding van Twinsense

Digital marketingbureau Kemari maakt een doorstart na het faillissement. Het bedrijf wordt voortgezet door Twinsense, dat eveneens actief is in digitale marketing. Beide bureaus willen samen hun positie in de markt versterken.

Maurice Kruse, eigenaar van Twinsense: "De werkzaamheden van Kemari sluiten volledig aan bij hoe wij bij Twinsense werken. Daarom is deze stap niet meer dan logisch."

Klanten behouden continuïteit

Kemari heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een betrouwbare partner met een breed klantenbestand. De doorstart biedt volgens Twinsense de kans om bestaande relaties te behouden en verder uit te bouwen.

Tom Verkooijen, mede-eigenaar van Twinsense: "Kemari heeft zich jarenlang bewezen als een sterke speler met een waardevol klantportfolio. Voor klanten verandert er zo min mogelijk: zij kunnen rekenen op een naadloze overgang, waarbij de volledige dienstverlening actueel en toekomstbestendig blijft."

Rust en stabiliteit als prioriteit

De komende periode staat in het teken van rust en stabiliteit. Twinsense en Kemari werken aan de verdere integratie van hun activiteiten, zodat er een stevig fundament ontstaat voor klanten en medewerkers.

Maurice Kruse: "Onze korte termijn focus is helder: rust en regelmaat terugbrengen, de bedrijven samen laten groeien en vooral zorgen dat onze klanten zich kunnen ontwikkelen en hun ambities waarmaken."

Krachtenbundeling in digital marketing

Met de doorstart komen twee bureaus met een sterke reputatie samen. Zowel Twinsense als Kemari staan bekend om hun klantgerichtheid en kwaliteit. De integratie moet leiden tot verdere groei in de digitale marketingsector.

www.kemari.nl

www.twinsense.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

Glenn da Silva: Budgetten mogen best bij social beginnen, niet eindigen

17-09-2025 | 15:57:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Glenn da Silva

ICMA 2025 - HEMA x Bela Becht

17-09-2025 | 15:53:00
HEMA x Bela Becht - A character you’d find in a HEMA aisle

Sanne Demir: AI is de opschudder die de industrie nodig had

17-09-2025 | 15:43:54
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Sanne Demir

Noah Zeeuw: Merken moeten écht meedoen in cultuur

17-09-2025 | 15:36:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Noah Zeeuw
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.