Kemari laat GelreDome digitale transformatie ondergaan
GelreDome heeft in samenwerking met strategisch branding bureau Kemari een complete digitale transformatie ondergaan. De website gelredome.nl biedt bezoekers vanaf nu een online ervaring die de grootsheid van het 32.000 plaatsen tellende stadion wil weerspiegelen.
De digitale vernieuwing omvat een volledig herontworpen platform dat de energie van live entertainment vertaalt naar een online beleving. Angelina Paragh bij GelreDome: "Deze digitale transformatie markeert een belangrijke mijlpaal in de geschiedenis van GelreDome. Met deze nieuwe online presence kunnen we onze bezoekers nog beter bedienen en de unieke ervaring van GelreDome al laten beginnen voordat ze het stadion betreden."
Kemari maakt doorstart onder leiding van Twinsense
Kemari is failliet
KEMARI herijkt koers en positionering
AI aan de vergadertafel: bedreiging of kans?
[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning
DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider
Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien